TEMMUZ ÇELINÇ 29- 30

30 Temmuz 2023

 

 
29- Hangi hobileri denemek isterdin?
 
Ne denemek isterdim, 
 
Yeşillikler içinde bir dağa tırmanmak isterdim,
Örgü örmek isterdim
Karavanda yaşamak isterdim
Daha kaliteli resim çekmeyi isterdim 
Fotoğraf dizayn etmek isterdim.


30- İdeal günün nasıl geçiyor?
 
Günlerim sabittir:))
sabah 06:45 alarm sesi ile ayaktayım, kahvaltı hazırlama, yürüyüşe sabahtan gideceksem giderim. Sonra evde kahve ve kitap faslı ile geçer. Alışverişe çıkacaksam onları hallederim o arada ya arkadaşa uğrarım ya parka uğrarım.Akşam yemek faslı kitap ve dergi okuma ve yatış.... 

6 yorum:

  1. Buzdolabına filtre kahve koydum soğuk kahve yapıyorum ama fotoğrafı görünce sabah içmiş olmama rağmen canım türk kahvesi de çekti :)) kahvelerde doyamıyorum.
    Bence zaten güzel fotoğraflar çekiyorsun.
    Sabah o kadar erken uyanınca öğlen uyuyor musun merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun,
      Fotoğrafta ayarlamak yapmak önemli ince detayları bilmek lazım, benim ki şans işi.
      Hayır o saatlerde yürüyüşte oluyorum genelde uyku basmıyor.

      Sil
  2. Öncelikle kahvenin köpüğü acayip iyi görünüyor, Türk kahvesi sevmem ama canım çekti. :)
    İkinci olarak bence örgü için hiçbir zaman geç kalınmış sayılmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) o işletme kapandı şu anda burada, evet kahvesi güzeldi.
      Örgü düz ve ters olarak yapabiliyorum, fakat sıkı ördüğüm için şişte ilmekler zorlanıyor ilerlerken, onun için ufak tefek şeyler yapabiliyorum.

      Sil