TEMMUZ ÇELINÇ 22

23 Temmuz 2023

 

 
22- Yaz aylarında favori içeceğin?

Aslında benim favori içeceğin belli Türk kahvesi:))
Soğuk kahveyi bu sene deneyimledim, önceden kuruyemişçi bir arkadaşım vardı annesi limonata yapardı, ara sıra içmişimdir. Birde pazaryerinde sergi toplandıktan sonra kapıların açılıp araç girmesini beklerken, kadınlar kent konseyinde bir Türk kahvesi içerim onun yanında da reyhan şerbeti gelir. Çay da yazın vazgeçilmezimdir. Ayran sıcak günlerin vazgeçilmezidir. Birara da demirhindi şerbeti alıp yapmıştım ama sonra bıraktım...

4 yorum:

  1. Geçen yaz soğuk çay içmeye bayılırdım, bu sene vişne sodaya taktım.Türk kahvesi benimde üst sırada yer alır.

    YanıtlaSil
  2. Ayy reyhan ve karadut da yazın güzel gidiyor ama herşeyden önce soda. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet soda diyetisyende bu ay kahve yanına soda verdi bana...

      Sil