TEMMUZ ÇELINÇ 24

24 Temmuz 2023

 

 
24- Kendini nasıl şımartırsın?
 
Bir fincan kahve, çay, bir tane kitap, bir dilim tatlı, biraz çiçek, bazen kuaförde pedikür, bir zaman refloksoji denilen masaj deneyeyim oldu. Gevşemek her zaman için güzeldir. Bunu bir de ben kaplıca da gece yıldızların altında bir sıcak su havuzu bir soğuk su havuzuna girerek deneyimledim. Nihayetinde vücudun doğal gevşeme yanıtını etkinleştirmemiz gerekir. 
 
Aşağıda çözdüğüm testte de sonuç şu çıktı.
 
 
Benim sonucum masaja gitmelisin çıktı:)))
 
 
Masajın kasları rahatlatarak ağrıları azaltmasının yanında mükemmel bir stres azaltma yöntemi olduğunu da söyleyebiliriz. Doğru bir şekilde yapılan masaj kan dolaşımını arttırarak vücuda yarar sağlar. Sen de günlük hayatın koşuşturmacasında kendini ihmal ediyorsun. Sürekli stres altındasın ve bu stresten bedenin de olumsuz bir şekilde etkileniyor. Bütün bunlar bir araya geldiğinde masaj yaptırmak sana iyi gelecek ve yaralarını saracak.
 


10 yorum:

  1. galiba en güzel şeyler, yoga dans masaj :)

    YanıtlaSil
  2. Arada yalnız bir iki günlük gezilere giderim ,bu şımartmaksa budur benimki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende isterdim bunu ama evde gözleri görmeyen bir ağbi ve 85 yaşında anne varken mümkün değil bu.

      Sil
  3. Şöyle beynimizi boşaltıp, sakin kuş cıvıltılı bir yerde kitap elimizde....

    YanıtlaSil
  4. Bana da masaj çıktı. Ay hiç de sevmem, çok huylanırım :D

    YanıtlaSil
  5. Ufak tefek şeyler ama nasıl da mutluluk veriyorlar insana. :)

    YanıtlaSil