ARTIK HİÇBİR ŞEY BANA TAT VERMİYOR.

20 Mart 2020


Güneşli bir günden merhaba hepinize. Sabah kalhvaltıdan sonra Biraz mutfak temizliği yaptım. Çamaşır suyu ile misler gibi oldu. Paspasınıda makinaya attım yıkandı şu an kuruyor. Toprak biraz kurumuş yağmurlardan sonra. Annem şu an ot yoluyor biraz. Ben bugün yine dışarıda idim. Ağbimin Rifocin iğnesi bitmiş, ayağının altında şekerden yara var oraya kullanıyorum. Ana sağlığa gitmeden telefonla yazdırabilirmiyim diye bir yoklama yaptım Reyhan hanıma Eczaneden ödünç yada parayla alabilirsin dedi fazla bir şey tutmaz dedi. Eczaneyi aradım reçetesiz veremem dedi. Giyindim maskemi eldivenlerimi taktım ana sağlığın yolunu tuttum. Kapıda ebe hemşire tuttu ateşimi ölçtü. Normal çıktı. Doktora çıktım ilaçları yazdırdım.  Oradan eczaneye geçtim, şerit çekmişler 1 metre mesafeyi koruyorlar, beğendim bunu. Oradan markete geçtim çamaşır suyu, cif, bulaşık deterjanı ve bebe şampuanı aldım.  Eve geldim aldıklarımı yerleştirdim. Öğlen yemeği yendi. Bulaşıklar yıkandı. Arkadaş aradı istanbuldan annesi babası umreye gidecekti, ne yaptılar geldiler mi dedim. Gidememişler, oh sevindim dedim. Yoksa aklım takılı kalmıştı onlarda. Kısmet değilmiş iptal edilen grupta kalıyorlardı kendileri.  Şimdi ellerimi kremledim hatır hatır oldular sabunla yıkamaktan. Dizimi izleyip biraz uzanacağım .
Koronasız günler herkese....

6 yorum:

  1. Eczanenin uygulaması güzel olmuş. Umreye gitmemelerine de sevindim, her olumsuzluğun altında bir hayır var demek ki gerçekten. Bu günleri de sağlıcakla geçirmek dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  2. bilimkurgu gibi olduk. ama iyi evet iyi ki gitmemişler umreye yaa. şimdi karantinada olacaklardı. ya zaten umreciler yüzünden artıyor hergün vaka sayısı keşke hiçbiri gitmeseymiş umreye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke Deep keşke. Ben sevindim arkadaşın anne ve babasının gitmemesine inanırmısın. Anne de benim gibi astım var Allah korusun herkesi bu virüsten

      Sil
  3. Bizimde Bursa'dan akrabalar gidecekti onlarda gidememiş.Çok sevindim. Ama Bursa'da umreye gidip de dönen çok varmış:( Umarım sağlıklı dönmüşlerdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç sanmıyorum aralarında mutlaka hasta olan vardır.

      Sil