OKUDUKLARIM 13 BEN YUSUF

10 Mart 2020



Sezgin Kaymaz ne yazsa okurum, sevdiğim yazarlardan. İnce İnce esprisi, bitmez tükenmez hayvan sevgisi, gülen karısı Hülya'sı  ve başının tacı annesi Sabiş' i ile dolu bir kitap olduğunu belirterek tavsiye ediyorum. 13 kısa öykü var kitapta.

Oscar Wilde
Sakın tek bir kelime daha etme, sakın tek bir yalan daha söyleme. 

Niye biliyor musun?

Çünkü inanırım..
*****
Aptala akıllıca konuşursan sana aptal diyecektir.
Euripides
*****
Dertlenip Hülya’ya anlatacağım şimdi, gözlerinden yaş gelinceye kadar gülecek, aylarca dalga geçecek. Yapar çünkü, biliyorum. Öyle bir huyu var, tökezlesen güler, düşsen güler. İnsan kocası düşünce koşup kaldırır değil mi? Bu gülmekten yerlere yatar, fenalaşır, sen kalkar gider onu kaldırırsın. Ona söylenmez bu yüzden.
*****

8 yorum:

  1. Hiç okumayıp, okumak istediğim yazarlardan olur kendisi.
    Yorumuna sağlık ♥

    YanıtlaSil
  2. Öykü okumayı çok severim. Bu kitabı da ekleyeyim listeme. Teşekkürler tanıtım için:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de Bakale'yi yeni bitirdim. Gülmekten okumayı bıraktığım zamanlar oldu. Çok iyiydi.

    YanıtlaSil
  4. hıms tek kitabını okudum hala alışamadım ama okuycağım yazarlardaaan :)

    YanıtlaSil