UMUT KORKUDAN GÜÇLÜ TEK DUYGUDUR.

11 Mart 2020



Tünaydın, bahar geldi ama gelirken eli boş gelmedi coronayıda beraberinde getirdi. Akşam ilk corona vakası denildi ama ne kadar doğru bilmem.... Risk altındaki kişiler grubundayım. Astım bronşit hastasıyım bakalım ne kadar korunabileceğiz.
Dün yağmur vardı biraz, bizde arkadaş ile buluştuk bir pizzayı ikiye böldük yarısını o yarısını ben yedim. Birer de kahve içip sohbet ettik. Daha sonra alışveriş merkezine gittik. LCW den anneme kısa kol tshirt aldım.


Erik ağacımız bir günde çiçeklendi, şenlendi bahçe.


Annem aldığım tshirtü beğenmedi, bende bu gün tekrar çarşıya gittim. Hem biraz alışveriş yaptım hemde tshürtü verip kendime yeni tshirt aldım. 2el kitapçıya kitap ayırtmıştım onu aldım. 


Şimdi de oturup bu dergiyi okuyacağım. sokağa fazla çıkmama yasağı koydum kendime.



coronasız günler diliyorum...


13 yorum:

  1. O kadar çok mesaj geliyor ki virüsle ilgili daraldım artık. Aman dikkat et Özlemcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bulaşmaz kimselere Handancığım. Allah yardımcımız olsun.

      Sil
  2. Kendinize dikkat edin lütfen. Benim pek umudum yok zira günün 4-5 saatini toplu taşımada geçiriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz dikkat edelim irem. Tedbiri elden bırakmamak lazım.

      Sil
  3. Tedbirli olmakta fayda var tabii, dikkat edin kendinize.. Umarım kısa zamanda, en az kayıpla atlatırız bu dönemi de🙏🙏

    YanıtlaSil
  4. Hepimiz "aman dikkat" modundayız. Keyifle okuyun dergiyi Özlem Hn.
    Bende pek dışarı çıkmamaktan yanayım.
    İyi geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dışarı çıkmamak en iyisi mecburen alışveriş için çıkıyorum. Onda da toplu taşıma kulanmıyorum yürüyorum. Dergiyi akşam okudum bitti.

      Sil
  5. Allah hepimizi korusun, tedbiri elden bırakmamak lazım. Hijyen hepimizin en önemli bulduğu şey. Dışarıdan geldikten sonra bir duş hepimize iyi gelecektir.

    YanıtlaSil
  6. Dikkatli olmak en güzeli bence de...
    Bazı planlarımı erteledim ben de...

    YanıtlaSil
  7. beş vaka olmuş. sıcakta ölürmüş bu virüs. yaz gelsiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıcakta ölmüyormuş suudi arabistanda katarda var sıcaklıklar 30-40 derece

      Sil