KORONA GÜNLÜKLERİ 6

29 Mart 2020


Bahçeden bir sümbül ile merhaba sizlere.
Sabah yine saat 10 da kalktım. Bunda geç yatmanın etkileri var büyük ihtimal. Tost makinasında ekmek kızartıp tereyağ ile yağladıktan sonra yanında peynir çay ile kahvaltımı yaptım. Ben kahvaltı yaparken annem ve ağbim ikinci bir uyku çıkarmaya başlamışlardı bile. Yatakları topladım, sildim süpürdüm. Bakkala ekmek almaya gittim. Hava yine karanlık kasvetli bir hali var. Kendime kocaman bir kupa türk kahvesi yaptım, bizimkiler uyurken kitabımı bitirdim. 
Bizimkiler öğlene kalkmadan onlara kuru fasulyenin yanına bulgur pilavı pişirdim. Ağbime ufak bir salata yaptım ki şekeri dengelensin.
Uyandılar yemek yedik, bulaşıkları yıkadım. Ağbimin ekmeği bitmiş, kepek ekmeği almak üzere fırına gittim. Hemen evin karşısı. Satış yapan bayan eldiven takmamış ama parayı peçete ile alıyor. Sana korona geçsin umru değil, ama kendisine geçmesin zihniyetine sahip. Geldim hemen zabıtaya şikayet yazımı ilettim.


Bu ayın son dergisi oldu bu dergide...


Bu da koronadan koruyan siperlik. PVC den yapılma alın kısmına şu camlara kapılara konulan kışın soğuk geçirmesin diye kullanılan süngerlerden var. Arka kısmında ise 2 parmak genişliğinde lastik. Kafaya geçiriyorsun olay bitiyor. Tabii maskeni yine takıyorsun

şimdi biraz dizi izleyeyim.....


4 yorum:

  1. Bu ara düzenler iyice bozuldu. Bzde de okula giden çocuk olmayınca kahvaltı, yemek saatleri hep değişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bunda biraz coronanın da etkisi var gündüz uykuya yatarsam gece uyuyamıyorum.

      Sil
  2. migrosta gördüm, kasiyer hem maske hem bu siperlik :) o zabıta haaa :)

    YanıtlaSil