KEŞKE İNSANLAR KORKUSUZ KALSA İMİŞ

17 Mart 2020


Herkese merhaba, yine evde geçen bir gün demek isterdim ama mecburen evden çıktım. Bankada işim vardı onu hallettim, kredi kartı kullanmıyordum hep reddettim şimdiye kadar bu kartı. Ama virüs korkusuna lazım olur diye bir kredi kartı aldım. 50 yaşından sonra kart kullanacağım. Mecbur kalmadıkça kullanmayı düşünmüyorum onun için şu an evde derin bir yerlere kaldırıldı.


Ordan çıkınca eczaneye gittim. Biraz maske ( adet ile satılıyor) ve biraz steril eldiven aldım ( o da adet ile satılıyor). Aslında güzel bir uygulama herkesin talebine cevap veriyor.  Ben daha sonra başka bir eczaneden kutu ile steril eldiven aldım. Çünkü aynı zamanda bu eldiven ile ağbimin ayak altındaki şeker yarasına pansuman yapıyorum. 


okuyunca benim de aklıma yattı ve ağrı kesici, ateş düşürücü, öksürük kesici, vitamin ilaçları aldım. Bir de tekrar yeniden dezenfektan aldım.

Annem rüyasında babamı görmüş, nerede kaldınız diye soruyormuş. Bende anneme galiba üçümüz birden bu koronadan gideceğiz, baksana bizi çok özlemiş dedim.

Yeni bir dizi başladım onu izliyorum, yemek yapıyorum bak marul alacaktım unuttum, yarın ola hayrola artık.



Koronasız günler diliyorum.

6 yorum:

  1. Koronasız günler diliyorum sizlere... Kahvede çok güzel görünüyor bu arada.

    YanıtlaSil
  2. heey gece deyince ağaç ev 30 yazımda sana bi not vardıı, bi de oku bütün yorumları, özellikle sadece c yi oku, almanyada evden çıkamıyolar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum deep sağol. İlaç alıpta eczaneyi sırtlanmadım. hepimize 1 er paket ateş düşürücü ve ağrı kesici birde öksürük kesici hap aldım. Astım bronşit hastalarının balgam çıkarmaları kendileri için sağlık açısından uygun değil onun için boğaz pastili, balgam çıkarıcı almadım. d vitamini 1 şişe 1 şişe de c vitamini aldım. Arkadaş çok bir şey aldığımı düşündü herhalde.

      Sil
  3. İyi yapmışsınız tedbir her zaman iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde 3 kişiyiz 3 ümüzünde kronik hastalıkları var. dışarı çıkmamak için tedbirimi almak zorundayım.

      Sil