BİR YERLERDEN GÜL KOKUSU GELİYOR.

19 Mart 2020


Evde koronasız günler herkese.  Sabah normal gündelik işlerden sonra eczaneden telefon geldi. Maske sipariş etmiştim o gelmiş. Mecburen el dezenfektanı cebe, maske yüze takarak gittim maskemi aldım. Onun yanı sıra el devamlı sabunlandığı için kurumaya başladı nivea klasik ve nivea soft aldım. Hazır evden çıkmışken baharatçıya uğradım çekilmiş üzüm çekirdeği, çekilmiş çörekotu, çekilmiş deve dikeni, zerdeçal ve zencefil aldım. Bunları da yoğurda karıştırıp yiyeceğiz. Bir daha artık pazartesi çıkarım evden, malum meyve sebze de almak lazım. 
Annem ve ağbim paso yatıyorlar. Ben ev işi, yemek vs. uğraşıyorum. Kitap okuyorum, dizi izliyorum.
Ekonomik paket açıklandı. Ama ben korona ile pek bir şey duyamadım nedense. Uçuşlarda kdv indirimi yapılmış, tutmayın beni tam zamanı memlekete gitmenin:))

Kendinize iyi bakın.




19 yorum:

  1. Gitme bi yere, evinde kal Türkiye:)

    YanıtlaSil
  2. Selam. Bu salgın hepimizi panik atak yapmazsa iyi diye düşünüyorum...
    Mecbur kalmadıkça bende çıkmıyorum...
    İyi seyirler, okumalar selamlar 🌻

    YanıtlaSil
  3. ücretsiz kolonya ve maske vardı bi de ama yaşım tutmadığından faydalanamıyorum.:)

    yerel bir radyo kanalında (babam dinliyordu) telefonla yayına katılan kişi,abi gençler evde ama yaşlılar hep sokakta diye söylüyordu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen emeklilikte yaşa takılmıştım burda da yaşa takıldım:))) evet doğru söylemiş o genç yaşlılar sokakta idi.

      Sil
  4. heeey, zencefil ve zerdeçal sakın yemeyin. korona içeriyor. doktor akrabalarımız söyledi. virüs geçene dek yemeyin. bir de su şişesi veya sürahinin içine bir tatlı kaşığı sirke ekleyin. isterseniz limon da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yani🙄Ihlamura mutlaka koyuyorum ben bağışıklığı güçlrmdirsin diye güya koymamak mı lazım şimdi?

      Sil
    2. virüs geçinceye dek koymaaaa :)

      Sil
  5. hepimizi allah korusun valla kol geziyor virüs... :(

    YanıtlaSil
  6. Ay evet sürekli el yıkamaktan gerçekten fena oluyor eller, sağlıkçılar düşünemiyorum bu dönem🤔

    YanıtlaSil
  7. Bugün benimde çıkıp yumurta almam lazım .Çıkmadan olmuyor.

    YanıtlaSil
  8. El kuruluğu beni de bitiriyor. Zaten kuru bir cilde sahibim. Az buçuk arttırnca el yıkamayı beter oldum. Direk zeytinyağı kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma benimkiler hatır hatur oldular nivea soft kullanıyorum şimdilik.

      Sil