KORONA GÜNLÜKLERİ 8

31 Mart 2020


 Dün de bahçede misafir vardı, annemin halasının oğlu ile dayımın oğlu geldiler. Sosyal mesafeye uyarak bahçede verdiğim sandalyelere oturdular.  Yarım saat bu şekilde sohbet ettiler. Ben içeride idim çıkmadım, ağbime de içimden sövüp saydım kabul ettiği için. Ayıpmış ne ayıbı böyle bir zamanda ayıp mı olur. Kusura bakmayın misafir kabul etmiyoruz  demesi lazım. Söylediğimde de kavga yapıyoruz. Bence şu camiden yapılan anonslara eve bahçede olsa misafir kabul edilmemesi kısmı da eklenmelidir.  14 gün evde kal hayat kurtar deniliyor bizimkileri gezmek tutmuş, tövbe Allahım tövbe....
Ben dün öğleden sonra, bulaşıkları da yıkadıktan sonra PTT ye gittim. Ağbim rahatsızdı gözlerinden biliyorsunuz. O dönemde bir miktar borcu olduğu tüccar parasını istemedi, ne zaman işe başlarsın o zaman gönderirsin dedi. Fakat bu virüs olayı işi ortaya çıkınca pazara da başlayamadık. Bizde parayı peyder pey 2 ayda ödeyelim kararı aldık ağbimle. Çünkü o da bu hengamede dükkanını kapatmak zorunda kaldı. Neyse  ben ilk taksiti yatırdım. Bir sıra bir sıra PTT de Allahtan matikte sıra yoktu. Hemen matikten işimi hallettim.
Ordan eve gelirken yol üstünde manava uğradım mantar ve maydanoz aldım. Oradan markete geçtim, tereyağ, kefir, tavuk göğsü, tuvalet kağıdı ve kağıt havlu aldım. Eve geldim paketleri mutfak kapısının önündeki masanın üstüne bıraktım. Üstümü çıkardım ev kıyafetlerimi giydim. Üstümdekileri çamaşır teline astım. Ellerimi sabunladım.
Akşam yemeği yapmıyorum, öğleden kalanlar ile idare ederiz. Yarın için mantar sote ve mercimek köftesi yapacağım. 


Mart ayı okuduğum kitaplar bunlar, 5 tane de dergi okudum.

Bugün koltuk örtülerini yıkacağım. Ağbimin sıcaktan soğuğa çıkınca burnu akıyor. Komşu oğlu eczanede çalışıyor, ona sipariş verdim burun spreyi. Şimdi geldi aldım hemen burun deliklerine sıktım. Allaha şükür doktorluk bir işimiz yok.

9 yorum:

  1. Bu dönemde çok dikkatli olunca dikkatli olmayanlar daha çok batıyor insanın gözüne... Bir kaç gündür bizim burası iyice eve kapanmıştı. Dün havalar biraz ısındı ki coşmaya başladı millet :( Bir an önce şu sokağa çıkma yasağını getirseler hiç fena olmayacak...

    YanıtlaSil
  2. amanın valla hiç misafir kabul edilecek zamanlar değil. Ayıp mayıp yok ,hasta olmamak için çaba göstermek var.

    YanıtlaSil
  3. Allah hepimizin yardımcısı olsun...

    YanıtlaSil
  4. Ay ne güzel 5 tane okumuşsunuz tebrik ederim👏🏻👏🏻Evet evet önemli bu misafir konusu, kimsenin de alınmaması gerek artık bu konuda.. Durum çok ciddi🤔

    YanıtlaSil
  5. kitapları nerden alıyon sen. ptt ve marketler en tehlikeli yerler unutmaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap almıyorum virüs başlangıcından bu yana. Evde 100 e yakın okunmamış kitabım var.

      Sil