KORONA GÜNLÜKLERİ

22 Mart 2020


Evet bir günü daha bitirdik. Artık benimde evden çıkmam yasak. Kronik rahatsızlıkları olanlar yasaklandı. Ne yapacağım bilmiyorum. Evin alışverişinin olması lazım ama yapamayacağım. Böyle bir zamanda komşu dahi yardım etmez bence insana virüs bulaşması söz konusu. nette 155-156 yardım edecek diyor bakacağız artık.


Her 100 yılda bir, o yüzyılda bize denk geldi baksanıza.


kitabını okumaya başladım.


DUBLIN MURDERS

Dizi, dedektif Rob Reilly (Killian Scott) ve ortağı Cassie Maddox'un (Greene) Dublin dolaylarında genç bir kızın cinayetini soruşturmak için görevlendirilmesiyle gelişen olaylara odaklanıyor. Rob'un bir süre sonra başka bir kayıp çocuklar vakasının içine çekilmesi ve Cassie'nin başka bir cinayet davası için gizli soruşturma yürütmesi; ilk başta ayrı görünen cinayetlerin hızla birbirine bağlanması ikilinin ilişkilerinin kırılma noktasının test edilmesiyle ve kendi sorunlarının, geçmişlerinin üstesinden gelmeye çalışmalarıyla sonuçlanır.

dizisini izledim. Güzeldi.

16 yorum:

  1. Evet zor bir süreç. Hiç alışık olmadığımız bir özgürlük kısıtlaması. Belediyeler yardımcı olacağız diyorlar ya bakalım.

    YanıtlaSil
  2. Sorunsuz bir şekilde olur her şey umarım.

    YanıtlaSil
  3. Sürekli yüzyılın aynı dönemine denk geliyor olması beni de şaşırttı.

    YanıtlaSil
  4. Allah yardımcımız olsun. Zor zamanlardan geçiyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Bizim gibi özgür ruhlu bir toplum için zor bir durum olsa da sağlığımız söz konusu, dikkat etmemiz lazım. Salgınlar konusunda ortaya çıkan bilgiler ise beni korkutmaya başladı. Umarım en kısa zamanda atlatırız.

    YanıtlaSil
  6. ooo dublin murders en kısa zamanda başlayım, şimdi the punisher izliyodum :) heey çıkma da sizin tanıdık çoktur yaa pazardan filan getirirler ki evee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başla deep. herkes kendinin derdinde kimse kimseye yardım etmez deep.

      Sil
  7. Belediye dediğimiz yerel yönetimler bugünler için var olmalı... Ama nerde!... Bizimki de kabuğuna çekildi... Kimselerin "belediye nerede" diye feveran etmemesi de çok ilginç... "devlet bize bakmiyyy" demek, "bize hizmet etsin diye seçtiğimiz belediyeler bizimle ilgilenmiyor" demekten daha kolaymış demek ki... Birileri sesini duyar, bu durumu sorunsuz atlatırsın inşallah Özlemcim... Allah yar ve yardımcın olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah ruşyena. Allah hepimizin yardımcısı olsun.

      Sil
  8. Çok zor bir dönemden geçiyoruz sag salim çıkarız inş

    YanıtlaSil