MUCİZE KAPILARINI ANCAK KENDİSİNE İNANANLARA AÇAR.

06 Mart 2020


Gününüz şanslı geçsin efendim. Dün bahçede dolaşırken rastladım kendisine.
Gördüğünüz gibi bahçe ot ile dolu henüz kazmadık daha. Daha doğrusu kazdıramadık. Komşular ağaçlarını budattı aşı yaptırdı, bizim de asmanın budanması lazım bahçenin kazılması lazım. Adam tutacağız ücretli ona yaptıracağız. 


Bu hafta okumaya başladığım dergim, çok güzel yazılar mevcut.

Dün öğleden sonra hastaneye gittim. Ağbimin tahlil sonuçlarını aldım. Doktor insülünü kesti 3 aylık şekeri çok düşük çıktı. Sadece günde bir tane 14 ünite yapacağım o kadar. Sevindik 24 ünite yapılmayacak. Malum insülünde iyi bir şey değil, organları çürütüyor.
 Bugün birazdan markete gideceğim meyve sebze alışverişi yapacağım.
Akşam yağmur yağdı şimdi günlük güneşlik bir hava var. 

tekrar görüşmek dileğiyle hoşçakalın.


10 yorum:

  1. Abine çok sevindim :)
    Yıldız Kenter ne güzel bir kadındı ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde sevindik insülünün azaltılmasına, umarım tamaen bırakılır. Yıldız kenter yıldızdı bizim için.

      Sil
  2. Abinden güzel haberlere çok sevindim. Sana kolay gelsin, keyifli geçsin hafta sonun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ço sağol ececiğim. Seninde keyfin bol olsun hafta sonu.

      Sil
  3. pikuuuu görüşürüüz :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel haber bu. Bol sağlık diliyorum hepimiz için :)

    YanıtlaSil
  5. haydi çok sevindim haberlere inşallah daha da güzel haberler gelir şifanız bol olsun =)

    YanıtlaSil