MUTLULUK BİR KUŞ GİBİDİR.

04 Mart 2020


Bunlar kışın dışarıda kalan saksıların içinde çıkmış. Bahar iyice kendini belli etti Erik ağacı çiçeğe durmuş. 
Bugün sabah erken kalktım ben kahvaltımı yaptım, ağbim tahlil yaptıracağı için aç karnına kaldı. Saat 9:30 da taksi çağırdım hastaneye gittik. Yolda biraz tırstım dediğim gibi korona şüphesi yüzünden karantina var diye facebook ta yazılar geliyordu. Taksi şöförü de hastane durağından aile dostu. Yok öyle bir şey olsa yatış yapan doktor maske takardı dedi rahatladım.



Hastaneye vardık, doktorun kapısına gittik. Sıra hemen geldi içeri girdik. Özlem hanım sağolsun hemen tetkikleri yazdı, ağbim insülünü bırakmak istediğini söyledi. Tetkik sonuçlarına göre bakacağım dedi. Şeker ölçüm aletimiz ile şekerimiz fazla çıkmıyor 110-130 arası yeri geliyor 74 lere kadar düşüyor. İnsülünü çoğu zaman yapmıyoruz. 90 ve altına insülün yapılmıyor.
Kan verdik tahlil sonuçlarını yarın alacağız doktor öğleden sonra yokmuş. 
Tekrar Erdal ağbiye telefon açtım, hastanedemisin dedim evet dedi ön kapıdayız oradan bizi al dedim ve aldı. Eve geldik ağbim yemek yedi. Öğleden sonra da bankada işim vardı ve doğalgaz gelmiş 415 liracık onun ödemesini yaptım. 
Eve gelirken annem tatlı istemişti, ona da tek bir tane hayrabolu tatlısı aldım. Ağbime de biraz çerez aldım. 
Eve geldim biraz bahçede oyalandım, bitişik komşunun kiracısı ölmüş onun haberini aldık. Eve girdim akşamdan yemek vardı, kitap okumaya başladım Allahın izni ile bu akşam bitireceğim bu kitabı:))

herkese güzel bir gece diliyorum.

2 yorum: