ERTELENEN UMUTLAR KALBE ZARAR VERİR.

09 Mart 2020


Mart menekşelerim açtı. Her sene açtıklarında Sarah JİO nun MART MENEKŞELERİ kitabı gelir aklıma. 

Bahçenin otunun temizlenmesi lazım, ya birini tutacağız yada kendimiz temizleyeceğiz. Bugün her ihtimale karşılık eldiven aldım 2 çift biri anneme biri bana.


Sabah elektrik parasını ödemek için çarşıya indim. Siyez unlu ekmekte bitti onu da ağbim alacak oraya kadar gitmedim.


geçen hafta kafa dergisini bitirdim, hafta sonu da tuhaf dergisini okudum. Yeni bir kitapta başladım okumaya DEJAVU ismi kitabın.


Komando kızım mutfak kapısını mesken tuttu. Bahçede kedi bolluğu var şimdilerde erkekler dişileri kovalıyor habire:)) bahçede tamamda çatıda da kovalaşıyorlar, kiremitler kırılacak:))










15 yorum:

  1. Bahar geldi desenize :)

    YanıtlaSil
  2. Bu hafta sonu otlar beni de korkuttu valla, bitecek gibi değil ve habire batan çıkıyor, Allah kolaylıklar versin, yorma kendini. Karikatüre çok güldüm yaaa ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma öyle çoklar ki nasıl başedeceğiz bilmiyorum.

      Sil
  3. Ah, Yalova'da az ot yolmamışımdır :) Gerçi iyi de geliyordu bana. Yalnız bitirmek için uğraşmadan kendime her gün bir zaman belirlemiştim, o arada yapıyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardıma gelsene Handan :)) bende öyle yapacağım sabah 1 saat akşam üzeri 1 saat.

      Sil
    2. Yakın olsak kesin gelirdim :)

      Sil
  4. Ayyy menekşeyi görünce gerçekten bahar geldi sanki yüreğime🤗Her gününüz bahar tadında olsun🙋‍♀️

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel açmış menekşe 😊.. artık bahar gelsin 😊 otları temizlemek zor kolaylıklar dilerim.... karikatür çok güzeldi 😁😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  6. benim kızıma benziyor komando

    YanıtlaSil
  7. menekşe kedi tuhaf kahve güzeeel :)

    YanıtlaSil