KORONA GÜNLÜKLERİ 4

27 Mart 2020


Bugünkü sabah güzellikleri bahçeden sümbüller ve laleler....
sarısı pembesi moru beyazı araya kırmızı laleyi de koyduk.....
Sabah saat 10 da kalktım, 1 dilim kızarmış ekmek biraz peynir ile kahvaltımı yaptım.
Annem dünden yıkanan çamaşırlar kurumadığı için tekrar tele asmış çamaşırları. Ağbim ben biraz yürüyüş yapacağım dedi. Giyindi, maskesini taktım, güneş gözlüklerini taktı. Caddeye kadar gidip geleceğim dedi. Bende o arada hemen yatakları topladım, silktim her şeyi, elektrik süpürgesi ile ortalığı süpürdüm. Çamaşır sulu su ile ortalığı sildim. Ayrı bir çamaşır sulu su ile de tozları aldım. Ağbim yürüyüşten geldi ekmekte almış. Maskesini çıkardım, kenara koydum. Üstündeki montu çıkardık tele astık, ellerini sabunladı içeri geçti. 
Ben mutfağı toparladım, sildim süpürdüm. Annemle ağbim karnımız acıktı dediler. Akşamdan yemek vardı ama illaki tarhana diye tutturdular. Ne olacak 5 dakikalık iş tarhana sal suyun içine yağ tuz koy karıştıra karıştıra pişir.
Evet şimdi televizyon söylüyor bundan sonra pazarlarda sadece yiyecek satılacak. Giyim vs. türü sergiler yasaklandı.... Yani bizim sektör darbe aldı. Gerçi biz bir yıl olacak açmıyoruz ama diğer arkadaşlar için üzüldüm.
Tarhananın yanına bahçeden taze soğanda çıkardık, öğlen yemeğimizi bu şekilde hallettik.
Şimdi bizimkiler öğlen güzellik uykusundalar bende kahvemi yaptım bu satırları yazıyorum. Biraz film izleyeyim biraz kitap okuyayım akşamı bu şekil getireyim.....




12 yorum:

  1. Tarhana soğan çok süper gider,şifa olsun💪

    YanıtlaSil
  2. Ne tesadüf bak bende şimdi tarhana çorbası yaptım.
    Afiyet bal olsun arkadaşım ♥

    YanıtlaSil
  3. Tarhanayı seviyorum ben de, afiyet olsun. Sümbüllerin kokusu burnuma geldi sanki çok güzel :))

    YanıtlaSil
  4. sümbüller, tarhana soğan, güzel yazııı hihihi :)

    YanıtlaSil
  5. Zor zamanlar. Özellikle sabit geliri olmayıp da çalışırsa kazananlar için. Olmuyor işte. İnsanlar istese de oturamıyor evin de. Nasıl çoluğunu çocuğunu doyuracak? Önlem tamam da bu insanlar için netlik yok. Çok üzülüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Bir bizimkiler hiç sevmiyor tarhana çorbasını. Mercimek çorbasından içim şişti :)

    YanıtlaSil