31 GÜNLÜK YAZI PROGRAMI- 17

17 Ekim 2021

 

 
 
Bir anını paylaşırmısın?
 
Bunu görünce aklınıza ne geldi? Benim yaşadığım komik bir anı geldi.
Kendimi bildim bileli kilolu bir insanım. Lisede beden eğitimi dersindeyiz. Hocamız Erkek:)) Aydın hoca... Yaşıyorsa Allah sağlık sıhhat uzun ömür versin, öldüyse de Allah rahmet eylesin. Okulumuzun spor salonu yoktu, bu aleti de öğretmenler odasının koridoruna yerleştirmişler. Zıplayacağız, üstüne çıkıp takla atıp, yere düşüş yapacağız. Hepimiz sıraya girdik, sınıfımızda birde erkek arkadaş var o da benim gibi toplu. Bende cesaret yok, onda da yok. Sıra bize gelmeden biz arka sıralara geri geri ( hoca yakalarsa sıradayız görsün:))) atlayış yapanların arasına kaynak yapıyoruz. Hoca bizi farketmesin tek isteğimiz bu:))) hocanın gözünden kaçar mı, kaçmazzzzzz. Hoca aynen şunu dedi 
- Gel bakalım Kazım...
Kazım gitti:
- Hocam üstüne atlayamıyorum ki, takla atayım dedi:)))
-Sen çık üstüne, ben sana takla atarken yardımcı olucam dedi.
Kazım bu aletin üstüne çıktı, hocanın yardımı ile taklayı attı. Ama ne atmak:)))
Kazım bir tarafta, takla atılırken açılan üst baş bir tarafta:))
Hoca desteği de popodan veriyor:)))
 Tam bir artistik jimnastik örneği:)))
Kazımdan sonra sıra bende, kaçamıyorsun da:))
Hoca:
- Evet, Özlem sıra sende, gel bakalım dedi.
Bende ki cevap aynen şu:
- Kim bennnnn,( elimle kendimi gösteriyorum:)))
Geçicen sen onu dedim:)))
Bir de el hareketi çektim, dersi terk ettim:)))))))))
Hoca gülüyordu ben çıkarken:)))))) 



 

9 yorum:

  1. Zor iştir o bazıları için. Misal ben; kilo yok, takım sporları ile ilişkim üst düzeyde, basketbol takımının yıldızıyım ama gel gör ki kasada takladan kaçıyorum:) Yalnız değilsin yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) sen de mi? cesaret işi galiba...

      Sil
    2. Beceremiyeceğimi düşündüğüm için, karizma çizilmesin diye, yoksa basketbol antremanları daha ağır ve zor:)

      Sil
    3. Valla ben milli kayak takımındaydım, yüzücüydüm, çocukluğum jimnastik takımlarında geçmişti ama o tahta benim de kabusumdu! Ama benimki boydan galiba 160'ım şu an o aletin zamanlarında hadi de 150 :))) İnsaf ya, spor hocası tam bir işkenceciydi bizde, saçımın at kuyruğundan tutup şınav çektirmişliği vardır..

      Sil
  2. Basketbol, voleybol gibi oyunlarla hiç alakam yoktu, milli bayramlarda da hareketlere katılmayı sevmezdim ama taklada oldukça iyiydim, dövüş sporları falan ilgimi çekerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayramlarda hareketlere bende bir kere katıldım, onda da uzun kloş etek vardı onun için, yoksa diğerleri şortla oluyordu katılmak olmazdı...

      Sil
  3. Kâbusumdu bu kasalar, bir türlü takla atamazdım, kimse inanmaz ama beden dersinden bütünlemeye kaldım tek ders, yazın çalıştım epey Eylül'de geçtim :))

    YanıtlaSil