EYLÜL AYI DÖKÜMÜ

01 Ekim 2021

 

 
HAYAT ÜZERİNE 10 DERS
 

1- Ermiş bir insana sordum “Hangisi daha önemli? Sevmek mi, sevilmek mi?” O da cevap verdi “Kuş için hangisi önemli, Sağ kanadı mı, sol kanadı mı?”

2- Yardım ettiğin kimsenin mahcubiyetini görmemek için yüzünü çeviriyorsan o zaman gerçekten merhametlisin.
Çünkü gerçekten iyi olan, ne çıplak birine, “Neden elbisen yok?” diye sorar, ne de
evsiz olana “Evine ne oldu?” der.

3- Bir ağaç kuşa nerelisin diye sormaz sadece söylediği şarkıyı dinler.

4- Çirkinlik diye bir şey varsa , o da, gözlerinizdeki önyargılı ölçeklerdir…

5- Her yüreğin rahatlamak, huzur bulmak için çekildiği bir köşesi vardır.

6- Sevgi bir şey istemez, tamamlanmaktan başka. Başınıza tacı oturtacak olan da, sizi çarmıha gerecek olan da sevgidir.

7- Karakter sahibi bir insanın ruhu yaralarla doludur.

8- Aramızdan birileri mürekkep, birileri de kağıt gibidir. Birilerinin siyahlığı olmasa, öbürleri dilsiz olurdu. Birilerinin de beyazlığı olmasa, öbürleri kör olurdu.

9- Yaşam’ın Gerçekliği Yaşam’ın kendisidir. Onun başlangıcı rahimde, sonu da mezarda değildir.

10- Bu hep böyledir, sevgi kendi derinliğini bilmez ayrılık vakti gelip çatana kadar.

 


 

SEVİYORUM 

Galiba Eylül ayının en çok kış hazırlıkları bölümünü seviyorum... Ortaya el emeği iştah açıcı güzel şeyler çıkıyor:)))


YİYORUM

Bu aralar bol bol menemen yiyorum. Bol acılı....

 


İÇİYORUM

 Sadece su ve türk kahvesi. Misafirin getirdiği nescafeler bile kenarda duruyor, içip içmemekte kararsızım. Kahveye de bir zam gelmiş sormayın...

 
HİSSEDİYORUM

Huzurluyum, sağlıklıyım, ağbim sağlığına kavuştu mutluyum. 
Dün doktor kontrolümüz vardı, CRP 185 lerden 0.18 e düştü. Moralimiz yerinde dönüyorduk, Tekirdağdan aradılar, bir evrak almanız lazım dediler. Üzüldü acaba pazar yerini elimden mi alıyorlar dedi. Şeker 140 tan 337 ye yükseldi. Bir üzüntü şekeri ne kadar etkiliyor bakın. Neyse evrağı bir tanıdığa aldırttık, okudu ödememiz gereken .... TL bir çöp vergisi tutarı varmış, onu ödedik huzura erdik. Şimdi düşür şekeri bakalım, uğraşacağız,haşlama brüksel lahanası yiyecek mecburen....
 Sevebileceğim bitkilerim ve kedim var...
Şükürler olsun bu günümüze...

 
YAPIYORUM
 
Yarın annemi kulak doktoruna götüreceğim, 4' ünde de kendim çıkacağım göze... 
Anladım ki, gözlerde ilerleme var, geçen bir kolye yaptım boncuk iğnesine ipi zor geçirdim, bakalım doktor ne diyecek...
Ona göre takı yapmaya devam edeceğim....
 
 
DÜŞÜNÜYORUM

 Artık kitap ve dergi almayacağım, ev bayağı bir şişti bu konuda elimdekileri okuyacağım. Son bir posta kitap aldım, onlar beni bayağı bir idare eder artık.

 
HAYAL EDİYORUM
 
Evreni sonsuz bir mutlulukla kucakladığımı, her yerden huzurun ve müziğin yükseldiğini...



DİNLİYORUM

Sizlere bu postu hazırlarken, yukarıdaki soul müzikleri dinliyordum...
Aşağılardakilerde nacizade son tavsiyelerim...









 

6 yorum:

  1. menemen oh oh :) abin heyoooo :) üstümden kuş geçer şarkısını boğazda vapurda dinlemek çok keyifli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah deep bam telime bastın inan bende vapurda dinlemek isterdim tabiki ama hiç fırsatım yok inan. Tiyatro konser severim ama gidemeyenlerdenim..

      Sil
  2. Hayâline bayıldım! :)
    Şekerin de tansiyon gibi böyle hızlı oynayabildiğini bilmiyordum :( Ama büyük resme odaklanalım, değerlerin böyle güzel düşmesi çok güzel, ailecek sağlıklı günlerin keyfini çıkartın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesin hayali güzeldir:)))
      evet şekerde stres, üzüntü ve sinirden etkilenebiliyor. Doktorlar hastaların insülün veya şeker ilacı yanında psşkolojik relax yapacak bir ilacın da kullanılmasını istiyor. Ağbime de aldım fakat uyuttuğu için istemiyor. Şeker hastası olabilirim ama yatak hasyası değilim diyor kısaca...

      Sil
  3. Ay sonu yazılan bu derleme yazılara bayılıyorum, keşke birçok kişi yazsa :) Ben de kış hazırlığı olarak zeytinyağlı domates ve biber turşusu yaptım sonunda bugün. Az sonra bir tarif yazısı yazmayı planlıyorum. Ailenin ve senin sağlığı daim olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kişi yazsa gerçekten güzel olur ama maalesef yazan yok
      kış hazırlıklarında kolay gelsin hepimize. Sağlıkla yemek nasip olsun.

      Sil