31 GÜNLÜK YAZI PROGRAMI -6

06 Ekim 2021

 

 
 6- En sevdiğin TV dizisi hangisidir?
 
Vallahi pekdevamlı bir dizi izliyorum diyemem, bir çok dizi izliyorum bu aralar:)) ama hep geriden gelirim. Geceleri kitap okumayı tercih ederim.
Evde geceleri ben kitap okurken ağbim TV de dolaşır. Yasak elma, Çukurova, Kardeşlerim dizisi favorileri, bende mecburen dinliyorum. İzlemek istediğim bir dizi olursa internetten izliyorum.  Şu ara Fox dizileri yenileri izliyorum. 

Yasak elma yaşam tarzı olarak hoşuma gitmese de, Enderin ve Yıldızın ti lerini güzel buluyorum...
Çukurova eski bir yaşam dizisi  olduğu için severim...
Kardeşlerim dizisi de kardeş ve akraba bağları açısından güzel...

Eskilerden, Yaprak rüzgarı, Aşkı memnu, Asmalı konak, 7 Numara, Bizimkiler, Ekmek teknesi, Süper baba, Mahallenin muhtarları, Kaynanalar, Bizimkiler, Aliye, Bir İstanbul masalı, İkinci bahar, Perihan abla,  ilk aklıma gelenler..... 

Mesela şu an Yalancılar ve Mumları izliyorum....
Bir replik....

" Bazen sırlar en kolay yabancılarla paylaşılır.."
 

 


 

9 yorum:

  1. öyle bir geçer zaman ki mendilimde gül oya asmalı konak ikinci bahar süperdi hatırla sevgili de öyleymiş bulup izlesem harika olucak sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.atv.com.tr/hatirla-sevgili/bolumler
      yukarıdaki yerden izleyebilirsiniz.
      Sevgiler,

      Sil
  2. teşkilat ve yargı, ki dizi izliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yargı ya bende başlayayım diyorum da bakacağım artık.

      Sil
  3. Çocukken Mahallenin Muhtarlarını izlerdim. İlk dizimdi. :)

    YanıtlaSil
  4. Uzun zamandır tv den dizi izlemiyorum ben. İstediğimi dediğin gibi netten izliyorum. tv koca kişisine ait, zaplamayı seviyor adam

    YanıtlaSil
  5. Orhun Yasak Elma'nın kurgu ekibinde çalışmaya başladı. Ondan önce bilmediğim bir diziydi ne yalan söyleyeyim:) Fakat epeyi izleyeni varmış, şimdi şimdi fark ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşam tarzı olarak çok uçuk bir dizi. Fakat Ender ve Yıldızın repliklerine bayılıyorum. Başından beri dinlerim, kitap okurken...

      Sil