31 GÜNLÜK YAZI PROGRAMI -18

18 Ekim 2021

 

 
 Kimi, neden özledin?
 
İnsanlardan ayrılsakta, anılarda beraberiz iyi veya kötü...
 

 

 

İŞTE ÖYLESİNE

alışamadım sensizliğe
ne tadım var ne tuzum
son zamanlarda hem huysuz
hem de huzursuzum
gözlerim yorgun ve uykusuz
gündüzleri idare ediyorum da
gece damarlarımdan geçmeye başlayınca
dertler paylaşacak birilerini arıyor
yolunu gözleyip
omuzunu özlüyor başım
nasılsın diye sorma hiç
cevap aynı bildiğin gibi
olmasan da iyiyim denir ya sorulduğunda
iyiyim bende ama
işte öylesine

vakti geçtiğinden mi nedir
fesleğenler çiçeklenmeye döndü birbir
benizleri de pek bir solgun bugünlerde
sabah akşam suluyorum ihmal etmeden
neşesiz zoraki gülüşler yüzlerinde
sağ olsunlar yine
kara sinekleri sokmuyorlar odama ama
keyifsizler sanki
işte öylesine

sokak lambaları eşlik etti
yalnızlığıma yine bu gece
kalbimden bir tarafları kırılmış incinmiş
oyuncaklar yapıp astım gecenin yüzüne

yıldızları saydım tek tek
sayıları fazlada değildi gökyüzünde
pek de huzursuz gibiler hani
bulutlar da perde perde inmiş yüzlerine
her birinin gözlerinin feri kaçmış sanki
arada ışıldasalar da
işte öylesine

havanında tadı kaçtı
rüzgar sert sert vuruyor yüzüme
yine yağmur mu bastıracak ne
hadi bir gece yarısı çık gel
gel de
kalbimin acılarını üfle

işte öylesine



29.07.2012
ferhan erdoğa
 

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder