31 GÜNLÜK YAZI PROGRAMI - 9

09 Ekim 2021

 

İlk aşkın?
 
 
Aşk hepimizin yakalayabileceği bir duygu değil ne yazık ki. Hepimiz aşığız diyoruz ama, bir yerde aynen şunu okumuştum;
" Gerçek aşk duygusunu sadece ölmeden önce ölenler yaşabilir" diyordu.
Bizimkisi, olsa olsa, duygu paylaşımı, bir destek bulma, sevgi arayışları, birbirine alışma olabilir diyorum.. 
Umarım o duyguyu yakalayanlar kıymetini bilirler. 
Ben ilk ve son duygu yoğunluğunu 2000 yılında yaşamıştım, benim için kuvvetli bir duygu idi ki 54 bedenden 44 bedene resmen eridim:)) ama karşılıklı değilmiş, saldık o duyguyu bir daha da yakalayamadık.....
Aşk zaten tek taraflı yaşanan bir duygu imiş, çift taraflı olursa adı sevgi oluyormuş.......
Allah isteyen herkese nasip etsin...
 
Işın Karaca'nın bu şarkısını kendime bu duygu konusunda yakın bulmuşumdur....
 

Bu da ayrı bir şarkıdır benim için; Talat Bey'in burada görev aldığı konserlerde o duygu yoğunluğuna götürürdü beni....
 
 
 
Bunu da pinterest derlemiş;
 

 
Aşk duygusunu yakalayanlardan olunuz ..... 

4 yorum:

  1. Hmmm ilginç aşk sadece tek taraflıymış ha, doğru galiba :) Karşılıklı olunca sevgi hmm çok mantıklı.

    YanıtlaSil
  2. Aşk denilince aklıma ilk düşen Züleyha oluyor.Yusuf'a öyle bir aşk besledi ki, aşkın manadaki hakikatine varışta ulak oldu Yusuf. Bizde ki olsa olsa dediğiniz gibi duygu yoğunluğu ve o da kolay kolay yakalanamiyor sahiden :)

    YanıtlaSil