31 GÜNLÜK YAZI PROGRAMI -3

03 Ekim 2021

 

 
3- Telefonundaki 13. görselde ne gördüğünü ve hissettiğini yaz?
 
Üzgünüm ama telefonumda kayıtlı birşey tutmam. Çalınırsa eğer başkalarının eline bilgilerimin ve görüntülerimin geçmesini istemem.
Onun yerine pinterest hesabımdan 13. görseli paylaşayım sizinle....
 

Boş bir kart, içine istediğiniz özlü sözü yazıp paylaşabilirsiniz. Bu tür şeyleri çok seviyorum, ilüstrasyonları filan, yada aşağıdaki vereceğim boş kitap paylaşımı gibi, bunu ben hazırladım Ekim ayı için kullanacağım...
 

 
Böyle şeylerle uğraşıp mutlu oluyorum işte... 
 



 


6 yorum:

  1. Çok hoşlar ama:)

    Ve söz muhteşem:)

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar iyi bilgisayar kullanabilmeyi dilerdim. Çok güzel görseller 🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili arkadaşım sen bilgisayarına photo scape son sürüm indir ben sana yardımcı olurum bu konuda yapacaksan eğer...

      Sil
    2. inşallah, aklımda bulunsun bu teşekkür ederim

      Sil
  3. Ekim ayı için boş kitap paylaşımın çok güzelmiş, eline sağlık.

    Hani corona için sonbaharda ilaçların da devreye girmeye başlayacağını proflardan duyduğumu yazmıştım da sormuştun Özlem. ''Her gün kontrol ediyorum o haberler devreye girdi mi diye. Gelip sana da haber veririm'' demiştim.
    Dün akşam o haberlere rastladım nihayet.

    Prof. Dr. Bengi BAŞER'in tweeti:
    Merck firması, geliştirdiği 'molnupiravir' adlı ilacın, Delta da dahil olmak üzere tüm varyantlara karşı etkili olduğunu açıkladı. İlaç onay alırsa, Covid-19'a karşı kullanılan ilk ilaç olacak.
    700 USD yani 6.200 TL’ye satılacak ilaç için ABD şimdiden 1.7 milyon sipariş vermiş.

    İlacın ve firmanın adını girerek konuyla ilgili medyada yer alan haberlere ulaşabilirsin. İnşallah bitecek bu illet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim arkadaşım.
      Peki o ilacı alabilecek mi acaba herkes? Fiyata baksana....
      İllet bitsin ama birileri zengin olarak bitirmesinler bu illeti...

      Sil