31 GÜNLÜK YAZI PROGRAMI - 8-

08 Ekim 2021

 

 
  Gitmek istediğin yerler neresidir?
 

İlk önce evrene kocaman bir nefes ile seyahat isteklerimi gönderiyorum. Ya nasip ya kısmet diyelim. Pek bir yere ayrılacağım yok zaten gene de acaba gidermiyim diye hep düşünürüm.. Geçenlerde numeroloji bakımı yaptırdım, bu sene benim için 5 senesiymiş yani seyahat ...

( doğum günü+doğum ayı+içinde bulunduğumuz sene rakamları toplanıyor, tek basamağa indirgeniyor)  

Numerolojiye bakan kişinin şu ifadesi vardı;


"5 değişim, yenilik, keşif ve seyahat için uygun enerjidir. Değişime direnmeden, sevgiyle kabul etmek önemli. Bu dönemde güneş ışığı almak ve yeni şeyler deneyimlemek çok iyi gelir. Ayrıca yurt dışı ya da şehir dışı konuları için de uygun dönem. Pandemi dönemine denk gelmesi talihsiz olmuş."
 
Yani benim için üzücü bir yıl bu yıl. Fakat şöyle bir ifade de yer alıyor o da bana bir umut veriyor;
 
 "54 yaş itibariyle de gezme, tozma, keşif, yenilik gibi konular daha da çok gündemde olabilir. Burada değişime direnmeden, geleni sevgiyle kabul etmek sizi çok rahatlatacaktır."
 
Görmek istediğim yerler;
 
Yurt dışı;
Sonu da şu şarkıyı bağlayayım:)))
 
ya bileti alırız:)))
 

Ya da hayaller yarıda kalır:)))
 
 
 
İnşallah yelşilçam filmleri gibi bir sona gideriz:))
 

Geziye ne başlayabildik doğru dürüst, ne de bitirebildik...
Diyebiliriz en sonunda...
Sükut-u Hayal...
 

 :))
En güzel günler sizin olsun. Cıvıttıysam kusura bakmayın:)))
Dün doktorda idim. 6 aylık kontrollerim vardı. Ve Tahlillerim çok güzel çıktı, senelerdir kollestrol ile uğraşan ben, değerleri görünce gözlerimin içi güldü, sınırları kesinlikle aşmamış bu sefer, bunu sinovac aşısısına mı bağlayım??????? Yoksa pandemi dolayısı ile değişen beslenme düzenine mi bilemedim:)))))))
Neşem bu yüzden.......


 

 
 

 
 

6 yorum:

  1. Pek keyiflendiren neşeli bir yazıydı, gülümseten iyi bir başlangıç oldu güne. Dilerim aynı sıcaklıkta da gerçekleşirler; planlananların en azından bir kaçı.:) Sağlık yolunda olduktan sonra diğerleri, özellikle ülke içindekileri biraz da zamana yayınca çok da zor değil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah be buraneros ne hayaller vardı emekli olunva diye başlayan, ama sağlık olsun yapılacak bir şey yok....
      Belki yabancılar gibi 70 yaşında filan gezeriz buraları, yurt dışı hayal de, yurt içi dediğin gibi gerçekleşebilir...
      Sevgiler,

      Sil
  2. merhaba! sonuçlar iyi olunca insan ne keyifli oluyor değil mi:?
    gerçekten sağlık en önemli şey. benimde ilk defa kolestrol 220 olmuş.
    ne yapmam gerekir, ilaçsız düşüyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba arkadaşım, ilaçsız düştü benim ki, uzun süre düzenli beslenme ve hamur işinin olmayışı düşürdü diye düşünüyorum, yıllardır hiç ilaç kullanmadım inan. E n kısa zamanda senin de değerinin düşmesini Allah'tan dilerim.

      Sil
  3. Çok sevindim Özlem gitmek istediğin yerlerin bazıları benim de hayalim inşaallah emeklilikte diyorum ben de. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülya sakın emekliliğe bırakma elinde imkan varsa gerçekleştir. Tecrübe ile sabittir bu yazdığım.

      Sil