31 GÜNLÜK YAZI PROGRAMI - 2

02 Ekim 2021

 

 

 

Şimdi bu yazıyı geceden hazırlıyorum,size. Ağbimi ancak bilgisayar başından alabildim:)) akşam açık oturum cazip geldi çukurovayı izlememişti, internetten dinledi...
Bugün annemi kulak doktoruna çıkardım, ultrason işitme testi derken bayağı saat geçirdik sağlık merkezinde. 2 defa gittik sağlık merkezine, taksi kullandık, ama son dönüşte taksicimizin işi çıkınca tabanlara kuvvet dedik eve yayan geldik. 
Efendim bu sene doğan ilk yavru kedilerden biri evi hala terketmedi, oburluk bakımından sahibi olan beni aratmıyor, önüne koydukça yiyesi var güzelimin, hayvanlarda sahiplerine benzermiş öyle diyorlar, hatta bir ara resimli kolajlar vardı bu konuda, onu da defalarca doyurduktan sonra ancak yazabiliyorum.
 
Yarın bilgisayar başına zor geçerim, tarhana çıkaracağız onun için erkenden hazırlanan bir yazı bu..
 
2- Sana ilham veren kimdir?
 
İlham alsak ta o kişiler gibi olmamız imkansız, kim Peygamberimiz Hz. Muhammet Mustafa olabilir?
Hiç kimse... 
Ya da kim bir Mustafa Kemal Atatürk olabilir? Hiç kimse...
 
İlham almak değilde, bazı özellikleri mutlaka birbirimizden alıyoruz. Bu bir hitap tarzı olabilir, davranış olabilir ya da bir yetenek, olabilir...
Zaten mihenk taşlarını ailemiz oluşturuyor, gerisi okuduklarımız, birlikte olduğumuz kişilerden bize geçer.
 Mesela bu bir hitap tarzı olabilir:)) bir anım aklıma geldi onu yazayım size.
 
En büyük kuzenim benimle konuşurken bazen güzelim kelimesini kullanır, sanırsın ki dünya güzelisin. Bende bazı kişilere bunu kullanırım. 
Bir gün İstanbul merterden fabrikadan iş arkadaşı  ile görüştük, tam telefonu kapatacağız, 
-tamam görüşürüz güzelim dedim:))
ta ta ta:)) 
karşımdaki de erkek:))
Ne dedin sen dedi, birşey demedim hadi kapa dedim:))
 
Yine, İstanbul Merterden yine erkek bir iş arkadaşı ile sohbetlerimizden ondan bana geçen bir kelime:))
Ayol kelimesi:)) 
Bir ara çok kullanıyordum, dilime pelesenk olmuştu bu kelime:))
Hala ara arada sohbetlerimde kullanırım:)) güleriz hep beraber:)) bana onu hatırlatır hemen...

Kısacası oradan, buradan, esinlenmeler, okumalardan ile ortaya çıkan bir Özlem var sadece, şu kişiyi ilham aldım diyemem...
 
Ne demişler, insan yarası kadardır....





 

 

6 yorum:

  1. ayol, ayolcum, yerli dizilerde duyup çok sevdiğim sözcük, güzelim hoş olmuş, en üstteki foto iyi bir insta kitap fotosu olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Foto pinterestten deep. Evet sözcükler güzel hitap tarzları ama ayol kelimesi biraz nonoşluğa kaçıyor gibi:))

      Sil
  2. özlemcim, çok münasebetsiz bir anda, hiç dememem gereken birine "canım" demişliğim var. hala hatırladıkça kendime kızarım. Senin "güzelim" yine sevimli olmuş sanki. Benim "canım" faciaydı. hahahahah
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefondan sipariş verirken tüpçüye ''canım'' dediğim o gün geldi aklıma eyvah ki ne eyvah :(

      Sil
    2. :)) hepimizin düştüğü komik durumlar mutlaka var...

      Sil