BİR PAZAR GÜNÜNDEN

28 Haziran 2020


Bugün fazla uykumu alamadım, ruh gibiyim. Akşam 16 yıl birlikte çalıştığımız, evliliğinin kurulmasında destek olduğum bayan arkadaşım aradı. Kendisi sağlık lisesi mezunu ve iş yeri hemşireliği yapıyor. Fabrikamız kapandığında o iş bulmak zorunda idi, çünkü günleri daha henüz dolu değildi. Benimse günlerim dolu yaştan dolayı beklemede idim. Rahmetli babamın sağlığı bozulup felç olunca ben tekrar çalışmaktan vazgeçtim, yaşımı evde bekleyerek tamamladım. O arada babamın bakımını üstlendim. Akşam bayağı bir sohbet ettik, akabilin de yarın akşam bahçeye kahve içmeye geleceğiz dedi. Onun için bu sabah erken kalktım, ev işlerini hallettim, akşam yemeğini hallettim. Sokağa çıkma yasağı var 18:00 de bitecek şok mağazası yakın oraya gidip tatlı tuzlu bir şeyler bakarım. Meyve suyu dün almıştım onu da servis ederim. En son kahve içeriz artık. 


Dün okuduğum Ölüler senfonisi isimli kitabı bitirdim. Yeni bir kitaba başlamıyorum 2 günde bitiremem zaten salı günü İstanbula doktora gidip geleceğiz yol yorgunu olacağım. Ayı dergi okuyarak kapatmayı düşünüyorum.

Meydan okumanın 28. günü sorusu;
Kitap?

Onca kitap okudum, hala da okumaya devam ediyorum. Ölürsem gözüm bir tek arkada okuyamadığım kitaplar izleyemediğim diziler, filmler için kalır. Beni en çok etkileyen kitap ise, bir gecede bitirdiğim Nazan BEKİROĞLU'nun LA SONSUZLUK HECESİ kitabıdır.

Şimdi biraz dizi izleyim Şahsiyet ve Dark dizilerini birlikte izliyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder