İYİLİK HER ZAMAN KARŞILIK BEKLER

07 Haziran 2020


Yaz dediğimiz günler başladı artık. Sabah erken kalkıldı. Artık dışarıda masada yemek yiyoruz, yağmur yok nasılsa.  Sonra ortalık toplandı. Ağbim kahveye gitti. Ben bir makina daha çamaşır yıkadım. Sabah ağbim giderken markete gidip gulutensiz ekmek bakmamı istedi.


Akşam yemekten sonra güzel bir çay demleyip bahçe keyfi yapmıştım.

Ağbimin isteği üzerine markete gittim, istediği ekmek yoktu siyez unlu makarna gördüm onu aldım, bir kaç şey daha aldım. Manavdan meyve aldım eve geldim. Aldıklarımı yerleştirdim, zeytinyağlı enginarı koydum ocağa. Kendime bir kupa yorgunluk kahvesi yaptım, dışarıda bahçede içtim.



Akşam aşağıdaki filmi izledim.


THE KINDNESS OF STRANGER

New York’ta geçen film, umut, affetmek ve sevgi hakkında, sevgi ve huzur arayışındaki bir grup çaresiz insanı izleyen çağdaş bir masal anlatıyor. Tesadüfler, birbirini tanımayan insanların yaptığı iyilikler ve affetmenin insanı değiştiren kudreti sayesinde eski bir mahkûm, bir lokanta sahibi, evsiz bir aile, bir acil hemşiresi ve öfke krizleri geçiren bir adamın hayatları birbiriyle kesişiyor.

Komşun seni sevmeden sen onu sev.
( filmden bir replik)


MEYDAN OKUMANIN 7. GÜNÜ VE SORUSU ŞU

Mutlu bir ani?
Rahmetli babamla ilk tatilimi yapmam benim için mutlu bir anıdır. Ondan sonra zaten 5-6 kez arkadaşlar ile tatile çıkmama izin vermiştir. İlk tatilimiz Alanya'ya geçtik orada idi. Bu tatilde aynı tatil köyünde İstanbul şubemizin şefi ile karşılaşmakta ayrı bir olaydı benim için:)) beni mayoyla görmesin diye en uzak kumsala gidiyordum:))




7 yorum:

  1. Replik hoşmuş ama sevilecek komşu bulmak çok zor, hepsi sevimsiz hele benimkiler. İnsanın derviş eren vs bişey olması lazım onları sevebilmesi için :) Karikatürdeki gibi haller yaşanıyor gerçekten, mizah en güzel yorumu yapıyor hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah iyi komşular nasip etsin sana da bundan sonraki yaşamında.

      Sil
  2. Tanpınar'lı sayıyı okumam gerek :)

    YanıtlaSil
  3. tatlı komik anıymış :)

    YanıtlaSil