DUYGULARIMIZ VE HAYALLERİMİZ HAYATIMIZA YÖN VERİR.

12 Haziran 2020


Bu gün bloğuma resim ekleyemiyorum  resim ekle kısmına tıkladığımda ekran açılıyor  fakat boş bir ekran ortaya çıkıyor sebebi nedir bileniniz var mı? En güzel günümde moralim bozuldu şimdi. Üzüldüm. 
Bu gün sabah erken kalktım, akşam komşu geldi bize bayağı bir moralimiz bozuldu. Yan tarafta 4 daire var hepsi de elti, bunlardan biri olan Şükran abla geçen gün alttaki eltisinin damadı ile kavga yaptı. Kadın haklı da bana göre eltisinin kızının 2 çocuğu var. Eltisi baktı bunlara e çocuklar büyüdüler fakat kendi evlerine gitmiyor eltisinin kızı, çalıştığı için cümbür cemaat burada kalıyorlar. Şükran ablanın oğluda vardiyalı çalışıyor. Çocuklarda yatak odasının camının altında gürültü yapıyorlarmış. Gidin ön tarafta oynayın demiş. Damat orada imiş, sen benim çocuklarımı kovamazsın demiş. Başlamışlar kavgaya, damat defol bu evlerden bu ev benim demiş, ( nerden ev sahibi olmuş hemen kaynana kaynata sağ artı birde kaynı var) Olaylar büyüdü, bir kaç gündür kavgasız gün yok. Akşamda Şükran abla bize bahçeye gelirken çocuklar sopa ile koluna vurmuşlar, Şükran abla da vurun vurun bir siz eksiktiniz demiş. Bize geldi mutfak kapısının orada oturuyoruz, Eltinin kızı bizim bahçede oturan Şükran ablaya sataş bizim bahçeden onların bahçeye akşam bir kavga hasıl oldu.  Yapmayın etmeyin desekte nafile.  Neyse bir ara duruldular, birer kahve yaptım, birer dilim cheesecake ile konuyu değiştirdik. Yarın benim doğum günüm dedim, annem pasta istedi:)) çikolatalı değil meyveli olsun dedi. Hay hay sultanım dedim. Sabah biraz ortalığı topladım, çantamı maskemi taktım çarşıya gittim. Annem kurabiyede istedi. Çantam arızalanmıştı dün onuda tamirciye bıraktım. Kitapçıma uğradım kitap istedim. Kurabiye aldım. Pastaneye geçtim orta boy bir pasta aldım. Kahveciye uğradım, bir sade türk kahvesi içtim.



 O arada doktorumun annesi geldi onunla biraz sohbet ettik. Oradan kalktım eve geldim. Çileksuyu  sibelde gördüğüm mercimek köftesini yaptım.


tarifin aslı

semaozpekmezci nin instagram hesabında.
 Ben ağbimde yiyeceği için siyez unu kullandım.

Mercimek köftelerini yaptıktan sonra, dolma ve sarma yaptım. 
Şimdi de dizi izleyeceğim ( dark)

resim ekleme kısmı neden böyle yardımcı olursanız sevinirim. Teknoloji iyi bir şeyde sorun olduğunda çözüm bulamama kötü. 
Meydan okumanın 12. günü sorusu
teknoloji????????????

sorunu çözmemi sağlayan 

https://laparagas.blogspot.com/

arkadaşa çok teşekkür ederim


11 yorum:

  1. Aynı sorun bende de oldu, sanırım yeni ayar yapıyorlar... fakat yazına oluşturdan değil de HTML'den yüklersen, oluyor, ben bugünkü yazımın fotoğraflarını öyle yükledim:)

    YanıtlaSil
  2. Maalesef resim konusunda size yol gösterecek kadar bilgim yok. Ancak blogspot ara sıra sapıtıyor, sonra kendiliğinden düzeliyor. Benim de daha bir kaç gün önce izleyici sayıları önce yok oldu, sonra inanılmaz rakamlara çıktı. Ertesi günü her şey yoluna girmişti. Umarım sizinki de öyle bir şeydir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çözdüm sorunu sağolun, alışacağız bu aksaklıklara...

      Sil
  3. Ayy valla benim içim daraldı. Allah kolaylık versin. Aile apartmanı en sevmediğim ev tipidir. Ne kazga biter, ne dedikodu ne de kıskançlık. herkes her şeye karışır. Allah'tan öyle bi evde yaşamadım ama sıkıntısını yakınlarımdan çok bilirim. Annem hep der. Akraba bi otobüslük mesafede olacak diye. Bu arada doğum günün kutlu olsun. yeni yaşın sana sağlık, mutluluk ve huzur getirsin. Bu ay benim de doğum günüm var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. Sizinde doğum gününüz şimdiden kutlu olsun. Akraba bence 2 otobüs mesafesinde( daha uzak yani) olsun daha iyi.

      Sil
  4. kavga dövüşden çok korkarım hele aile içinde hiç hoş değil,allah akıl fikir versin.
    Doğum günün 14 Haziranmı yoksa benim evlatlarımla aynı gün doğumlusun, şimdiden kutluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sevmem kavgayı yüksek sese hiç tahammülüm yok. doğum tarihim 12 haziran, tebriğiniz için teşekkür ederim.

      Sil
  5. Doğum günü kutlu olsun.
    Şükran ablaya da üzüldüm. En kısa zaman düzelir umarım sorunları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun. Şükran ablaların durum hiç düzelmez bence.

      Sil