HER ŞEYİN TADI ZAMANLA KAYBOLUYOR.

27 Haziran 2020


Bugün yine herzamanki günlerden biri, sabah işlerinden sonra bu kahveyi mutfak kapısının önünde içtim. Ben bu kahveyi içerken annem naneleri biçmeye başladı, bıçak körelmiş bıçağı bileyledim tekrar eline verdim. Biçti naneleri bu sene 2. hasatımız nanede birinci hasatı kuruttuk ufaladık elekten geçirdik. 2 ufak  kavanoz nane çıktı, bir ufak kavanoz ince nane dolmalara sarmalara, 1 ufak kavanoz elekten geçmeyen nane çorbalara ayrıldı. Ağbimin kızı geldiğinde ona verdim. Şimdi ki hasatımız bize.


demet demet bağlandı, 3 defa su ile yıkandı, kurumaya bırakıldı. Suyu süzülüp kurusun yapraklarını koparıp kurumaya bırakacağız.
Bu işlemler bittikten sonra bilgisayar başına geçtim, bahçe kapısı zorlandı, camdan baktım genç bir çocuk elektrikçi zannettim. Çıktım baktım meğer arçelik servisi imiş, derin dondurucuyu getirmişler. Kurdular gittiler, bir 5 saat boş çalışacakmış. 
Patatesçi geçiyordu yoldan patates aldım, söğüş patates koydum ocağa öğlen yemeği olarak.


WHEN THE STREETLİGHTS GO ON

İsimli diziyi izledim, 10 bölümlük bir dizi fakat bölümler 10 dakikalık, bir günde 1,5 saatte bitti.
konusu; küçük bir kasabanın sakinleri genç bir kızın ve bir öğretmenin canice öldürülmesiyle sarsılır. Cinayet işleyen cani bulunmaya çalışılır.


Başlık Buket arbatlı'nın Erkeklere her şey anlatılmaz kitabından. Bir öykü kitabı sipariş verdim bekliyorum.

Meydan okumanın 27 günü sorusu

Sizi umutla dolduran şey,

Bugünlerde geçecek her şey düzelecek inancım.

4 yorum:

  1. Selam kitabın adını okumadan bu erkeklerle ilgili kitap tam diyordum ki siz yazmışsınız. Ne güzel yapmışsınız. naneler kurumuş. Benim ektiklerim çoşmadı. nane hasadım olmayacak. güneşe de çıkardım. naneyi çok severim. Kahvaltıda domatesin üstüne doğramak hoşuma gider. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sene olmazsa seneye olur inşallah. Bizde çok severiz naneyi kurusu daha çok tüketilir bizde.

      Sil
  2. Nane ne güzel bir bitki. Ben de kuruttum epey. Bahçeden oldukça toplayıp kurutuyorum. Mis gibi kokuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bizimde 2 ci biçişimiz naneyi. Kokusu odada şu anda.

      Sil