İNSANLAR ANCAK HAYALLERİ PEŞİNDE ÖZGÜR OLURLAR

08 Haziran 2020


Bugün de hava güzel akşam sıcaktı, ağbim diriliş dizisine sardı 45. bölümde daha dizi ise 150 bölümlük bir dizi.  Akşamları ben kitap okurken o dizi izliyor. Bu sabah erken kalktık kahvaltı yaptık, bir makina çamaşır yıkadım. Ağbim ise evden 2 tane sattığı nevresimlerden aldı, pazaryerinin çaycısı sipariş vermiş ona götürdü. Malum bugün buranın pazarı. 


Sabah işlerinden sonra, süpürgeyi açtım ortalığı süpürdüm sildim. Akşam yemeğini annem yaptı. 
Dün de bir animasyon filmi izledim.


WEATHERING WİTH YOU

Lise öğrencisi Hodaka Morishima, izole bir adada bulunan evini terk edip Tokyo'ya yerleşir fakat çok geçmeden buna pişman olur. Günlerini herkesten soyutlanarak geçiren Hodaka, nihayet gizemli bir dergide yazarlık yapmaya başlar. İşine başladıktan sonra, hava günden güne giderek daha yağışlı bir hal alır. Kalabalık ve yoğun şehrin bir köşesinde, Hodaka, küçük kardeşi ile birlikte yaşayan, ancak neşeli ve azimli bir yaşam süren Hina Amano adında genç bir kadınla tanışır. Hina'nın bir yeteneği bulunmaktadır: Yağmuru durdurma ve gökyüzünü temizleme gücü.
Filmden replik;
Bir kere yaşlandıktan sonra artık önceliklerini değiştiremez hale geliyorsun.



6 yorum:

  1. diriliş zamnın fenomeni. ara ara bende seyrettim. dizinin konusu ilgi çekici. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. freud güzel demiş. dizi hoş bişiye benziyo saool :)

    YanıtlaSil
  3. Ne doğru demiş Freud, Dirilişe benimkilerde baştan izlemeye başladı. Dizi de güzel gibi bakarım ona da :)

    YanıtlaSil