SEVGİ BİN KİLOMETRE ÖTEDE DE BİLE OLSA DOKUNUR BİZE.

25 Haziran 2020


Sabah erken kalktım, kahvaltı hazırladım, tekrar yattım 9:30 gibi kalktım bende kahvaltımı yaptım, buzluktan et çıkardım. Bulaşıkları yıkadım. Ortalığı toparladım. Üstümü değiştim, maskemi taktım ana sağlığa gittim  ağbime antibiyotik yazdırdım, biraz reyhan hanımla sohbet ettik. Eczaneden ilacı aldım yürüyerek çarşıya indim.


Yol üstündeki çiçekçiye uğradım, kaynana dili çiçeğini sordum, bir çeşidi varmış orada aldım bende, ucuzlukçudan 3 tane saksı aldım, başka bir çiçekçiden kaktüs toprağı aldım. Evde de birikmiş 2-3 kaktüsüm vardı ekilecek. Zehraya uğradım dün kargo ile gelen bebeği oraya bıraktım, gelip oradan alacak ağbimin damadı.


Eve geldim, ağbim öğlen yemeğine geldi. O yemek yerken bende kaktüslerimi ektim. Telefonunun pili bitmiş şarz olmuyor, çarşıya pil almaya gitti. Bende akşam yemeğini koydum ocağa. 

Meydan okumanın 25. gün sorusu
Her gun yaptiginiz bir sey?

Ev işleri, kitap okumak, dizi film izlemek.

Dark dizisinin 3. sezonu yarın yayınlanmaya başlayacak. Şimdilik şahsiyet dizisini izliyorum.


başlık Kazım Koyuncu'dan, rahmetle analım kendisini.




5 yorum:

  1. kaktüsleriniz çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Kaynana dili çiçeğim vardı bir ara innaılmaz coşmuştu sonra yok oldu bir şekilde adıyla oldukça müstesna bir çiçek/kaktüstü :) ah Kazım Koyuncu nur içinde yatsın :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah benimki yok olmaz:)) evet mekanı cennet olsun, onun, barış akarsunun, kerim tekinin

      Sil