MEYDAN OKUMA 2

02 Haziran 2020

ALINTIDIR

2. Aldiginiz bir hediye?

Genelde pek kimseden hediye aldığım yok, sınırlı sayıdadır hediyelerim. Kendimi mutlu edecek her şeyi almam kendi kendime hediyemdir. Müdürüm kişisel gelişim kitaplarına ilgimi bildiği için Limit sizsiniz kitabını hediye etmişti bana. Galiba fazla atak yapıyorum diye düşünmüştüm o zaman. Ne zaman bir başarı sağlasam projelerde Endüstri mühendisleri başımda dikilir istifa et baskılarına başlarlardı:)) çok mobing gördüm bu konuda Allah razı olsun direktörümden müdürlerimden hep beni korudular sağolsunlar. En ilginç hediye benim için buydu.

6 yorum:

  1. İlginç bir hediye olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kendisinide çok severim müdürümün hala telefonda görüşürüz.

      Sil
  2. Şanslıymışsın , yöneticilerin destek olmuşlar. İş hayatında mobbing hep oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. desteklerini her zaman hissettim, yükselme olanağım yüksekokul mezunu olduğum için yoktu fakat yaptığım proje işleri beni hep bir tık yükseltti onların gözünde.

      Sil