MEYDAN OKUMA 9

09 Haziran 2020


Mutesekkir oldugunuz bir icat?

Cep telefonu ve internet bu ikisine müteşekkirim. her yere herkese ulaşabiliyorsunuz.  İlk cep telefonumu bana satış departmanından Ümit bey aldırmıştı. Satış siparişlerini ben topladığım için dahilim devamlı meşguldu bana ulaşmakta sorun yaşıyorlardı. Evdekileri ikna etmem biraz zor oldu ama sonunda bir nokıa 6110 sahibi oldum. Ondan sonra herkes rahatladı, dahilim susmadığı gibi cebimde susmuyordu:)) O kadar gelişti ki artık telefonlar, görüntülü konuşma benim beklediğim bir şey değildi.
İnternet ise benim için bir velinimet, aradığın her şeye ulabiliyorsun. sevdiklerin karşına çıkıyor hep. Tabii iyi amaçlar ile kullanırsan. Mesela bu sabah marketten kendine mama aldıran kedi videosu çıktı karşıma severim bu hayvanları hem de çok.

 




7 yorum:

  1. Ben de mesafeleri yakınlaştıran bu icadları seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kim derdi ki belki 30 yıldır görmediğim isviçredeki kuzenim ile görüntülü konuşmalara başlayabileceğimi.

      Sil
  2. o videoyu ben de gördüm çok şekerdi...sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. yaa video çok tatlıı :D teknoloji iyi kullanılınca harika bir şey bence de :)

    YanıtlaSil