YENİ Mİ NORMAL BİZ ZATEN ANORMAL! MİMİ

23 Haziran 2020


NURSEDACIK başlatmış DEEP  te gördüm, bayağı kişide yaptı bende yapayım dedim.

1.Korona sürecinde vaktinizi ne ile geçirdiniz?

Emekli olduğum için zaten evde yaşayan bir insandım. Ev işi, el işi, kitap okuma, dizi izleme, film izleme ile geçti zaman karantina sürecinde.

2.Yeni normal sizin için ne ifade ediyor?
Hiç bir şey ifade etmiyor, karantina da nasılsam şu an da yeni normalde de aynıyım. Sadece 2 defa kuaföre 2 defa da parkıma gittim. Alışveriş merkezine filan gitmedim, hala kalabalıktan uzak duruyorum mesela.

3.Kendinizle ilgili anormal bulduğunuz bir şey var mı?
Eve bu kadar bağımlı değildim genelde parkımda vakit geçirirdim, şimdi ev kuşu oldum.

4.Gezmelere başlanmalı mı,ilk nereye gitmek istersiniz?

Bence herkes otursun oturduğu yerde, rakamları görmüyormusunuz hala bulaşma oranı var ve yüksek. Biz zorunlu olarak sadece ayın 30 unda İstanbul'a doktora gideceğiz, karantinada 3 ay gitmedik. Doktor ağbinin gözünü bir görmem lazım dedi. Onda da İstanbul'dan kuzenim gelip bizi alacak tekrar İstanbul'a doktora götürecek.

5.Gerçekten normale tamamen dönebilecek miyiz?
Bence seneye kadar rakamlara bir bakalım, ona göre davranalım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder