OKUMAKTA BİR DOSTLUK KURMAKTIR.

16 Haziran 2020



Akşam bir yağmur bir fırtına buralarda sormayın hiç. Çevrede dolu yağmış ürünler zarar görmüş. Bizimde bahçe suyla doldu, bahçede bir yer var bahçe suyunun kanala akması için oradan hep geri tepti sular. Allahtan ardiyeye girmedi su. Bahçe suya doydu uzun zaman sulanmaz artık. Gece dün aldığım bayan yanı dergisini okudum. Daha sonra İlber ortaylının bir ömür nasıl yaşanır kitabını okudum.


Sabah kahvaltıdan sonra ortalığı topladım, bulaşığı yıkadım. Kendime kahve yaptım mutfak önünde masada annem yeşil fasulye ayıklarken sohbet ettik.


Dün yağmur yağarken topladığım çamaşırları tekrar astım. Ağbimin insülünü yaptım, pansumanını yaptım. Kas gevşetici ilacı bitmiş onu almak için eczaneye çıktım. İlacı aldım 10 tanede maske aldım. Çamaşır leğeni kırılmıştı ucuzlukçuya gittim, çamaşır leğeni ve çamaşır çıkarmak için bir sepet bir de ufal el rondosu aldım uzun zamandır istiyordum. 
Eve geldim, fırından çekirdekli ekmek aldım. Dün


Dün bu yazıyı okuyunca canım yumurta çekti ilk defa kekikli yumurta yaptım yedim. Bugünkü öğle yemeğimde yine bu yumurta oldu, yanında zeytinyağlı domateste vardı.

Meydan okumanın 16. gün sorusu

Her gün gördüğünüz bir şey?

2014 yılındaki bahçemi  buyrun geziniz.


Bugün izlediğim film


HAPİSHANE MÜDÜRÜ (İRAN FİLMİ)
1966'da İran'ın güneyindeki bir hapishane, þehrin yeni havaalanına yakınlığı sebebiyle boşaltılmaktadır. Hapishane müdürü Binbaşı Jahed, mahkûmları yeni hapishaneye nakletmektedir ve çok geçmeden hakkında idam kararı alınmış bir mahkûmun kayıp olduğu haberini alır.











10 yorum:

  1. Gece yağmur sesi müthişti, açtım camı dinledim sesi 🤗
    Kahveleriniz, keyfiniz daim olsun selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an tekrar başladı yağmur, çisil çisil yağıyor tekrar, gökgürültüleri muhteşem

      Sil
    2. Benim için de dinleyin o muhteşem sesi. :)

      Sil
  2. Yağda yumurtayı her gün yiyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birde kekikli dene Handan kokusu da tadıda muhteşem

      Sil
  3. hapishane müdürü not aldıım. kekikli yumurta deneyim :)

    YanıtlaSil
  4. ama o nasıl kahve silme köpük mmm afiyet olsun :)

    YanıtlaSil