YAŞAMIN ANLAMI, YAŞAMA VERDİĞİNİZ ANLAM İLE DOĞRU ORANTILIDIR.

01 Haziran 2020



Kapalı, rüzgarlı ve yağmurlu bir hava var. İnternette bulunduğum şehrin hava durumuna baktım bu hafta perşembeye kadar böyle. Sabah ağbimin şekerini ölçtükten sonra yattım. Saat 10 gibi kalktım insülünü yaptım. Kahvaltı etmişler bana da 2 dilim kızarmış ekmek bırakmışlar bende onlarla kahvaltımı yaptım. Yatakları topladım, dün silip süpürmüştüm zaten. Bulaşıkları yıkadım. Bu arada yağmur ince ince atıştırıyordu. Dün biraz dondurucudan kıyma çıkarıp kavurmuştum. Hadi kıymalı biber yapayım dedim. Çarlistonları yıkadım doğradım tekrar yıkadım. Bolca soğan doğradım. 2 tanede acı biber doğradım bol karabiber ve tuz ile yağı da ilave edip kavurmaya başladım pişmesine yakın kıymayı ilave ettim, en sonunda da yumuşamış domates rendeledim onları da ilave edip suyunu çekene kadar karıştırdım. Öğlen yemeği de hazır oldu böylece. Üstümü değiştim maskemi taktım yağmur durmuştu çünkü.


Çarşıya gittim. Parklar kütüphaneler açıldı. Manava uğradım sebze meyve aldım. Hemen iki dükkan ilerisi benim kuaför aldıklarımı oraya bıraktım. Çarşının içlerine doğru ilerledim. Çantamın fermuar kenarları açılmıştı onu yaptırmaya vermiştim onu aldım. Kuruyemişçiden kuruyemiş aldım. 2. el kitap satan sahafa uğradım kitap ayırtmıştım instagramdan onu aldım. Kuaföre çantaları almaya geçmeden önce parkıma uğradım. Nihayet kavuştuk parkımla.


Özlemişim burada oturup kahve içmeyi, oturdum bir kahve içtim. Oradan kuaföre uğrayıp çantalarımı alıp minibüs durağına geçtim. Eve geldim bizimkiler öğlen yemeğini yemişler, bende oturdum yedim biraz. Bulaşıkları yıkadım. Ağbim gezmeye çıktı, annem uzandı bende şu an bu satırları karalıyorum.


Mayıs ayında okuduğum kitaplar.


En son okuduğum dergide bu.

http://cileksuyu.blogspot.com/2020/06/30-gunluk-sukretme-meydan-okumasi-1.html sı başlatmış bende haziran ayı için bu meydan okumaya katılıyorum.

İLK SORUMUZ
Yasadiginiz yer hakkinda sukran duydugunuz bir sey.

Sesssizliği sakinliği ve parkları için şükran duyuyorum. Allah isteyen herkese böyle bir yer nasip etsin.


Benim parkımdan bir köşe...



18 yorum:

  1. Parkının o köşesi ne güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Normalleşmenin ilk günü çok aklımdan geçse de evde kaldım ilk günün şeysi çok olursa normalleşenler diyerek :) yarın pazar var kendime inanmıyorum ama kuaföre de gideceğim, sonrası da gelir sanırım, son satır diyor ya isteyen herkeze böyle sessiz ve tabiat dolu yer ona ben çok yürekten ve kocaman AMİNNN diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende fazla kalabalıklara karışmadım. parkım bile sakindi.İnşallah dileğin gerçekleşir.

      Sil
  3. kıymalı biber bilmiyodum yaa, kıymalı yumurta yaparım hep, bunu da yapayım, yağ soğan biber kıyma domates iyimiş. acı biber yiyemem hiç onu koymayım oleey bana yeni bi yemek çıktııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soğanı bol karabiberi bol olacak deep:)) bizim damak tadımıza uygun ve çok severiz. Afiyet olsun şimdiden

      Sil
    2. Deep kıymayı ayrı kavuruyorsun ona göre:)) afiyet olsun umarım beğenirsin.

      Sil
  4. Ne güzel park, keşke bizim buralarda sessiz sakin olsa... normalleşmeye başladık ama ben hiç hazır hissedemiyorum, bu salgınla yaşamayı mı öğrenmemiz gerekecek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiçbirimiz hazır hissetmiyoruz ben bugün alışveriş günüm olduğu için böyle idi.

      Sil
  5. Yemyeşil güzel bir yermiş gerçekten :) Böyle yerde şükredecek şeyler daha kolay bulunur sanırım.

    YanıtlaSil
  6. Oh kahveyi dışarda içmenin keyfide başkaymış ,afiyet olsun.

    YanıtlaSil