BOŞVERMEYİ ÖĞREN, HAYATINDAKİ HERKESİN KALMASI GEREKMİYOR

09 Haziran 2020


Yaz bir geldi pir geldi, bu ne sıcak. Artık pike bile istenmiyor. Ama yağmur sıcağı bunlar perşembeden itibaren yağmur gösteriyor. Sabah erken kalktım, öğleden sonra doktor randevum var idi, işlerimi erkenden bitirdim. Dün manav alışverişine gitmedim sırf evden bugün çıkacağım hepsi birden halolsun dedim. Bahçede otururken Tanıdığımız rahmetli Günay ağbinin oğlu geçiyordu arabada sebze satıyor oda, durdurduk domates, patlıcan,salatalık aldık. Başka da bir şey yoktu zaten hiç olmazsa bunları taşımaktan kurtuldum. 
Saat 13 te evden çıktım tam tekmil giyinmiştim maske ,eldiven filan. Çarşıya yürüyerek geçtim. Yolda ucuzlukçuya uğradım manav alışverişlerinde poşet taşımaktan kollarım ağrıyor pazar arabası getirecekti, bakmış iyisi yoktu abla haftaya tekrar bakacağım dedi. Şeker ölçüm aletine pil taktırdım ona. 


Şarküteriye geçerken yolda bu kediciğe rastladım gölgeye atmış kendini yayılmıştı.
Şarküteriden peynir ve salataya koymak için ekşimik aldım. Manava geçtim meyve olarak kirazla kayısı, yeşil fasulye aldım. Annem kiraz hastası onu kirazsız bırakmamaya gayret ediyorum. Bahçede var ama ağaç daha ufak hemde kargalar yiyor bizim kirazı.


Geçenlerde bir tepsi kurtarabildiğini toplamış, yeşil olanlar daha ağaçta gördüğünüz gibi.
Poşetleri kuaförüme bıraktım, oradan doğru şehir dışındaki özel hastaneye gitmek için minibüs durağına. Hastane girişinde ateşim ölçüldü, tomografi kısmına gidip cuma günü çektirdiğim akciğer tomografimi aldım, doktorun odasına gittim. Önümde iki kişi vardı onlar girdi, sonra beni çağırdı. Üç ay önceki akciğer tomografimde görünen nodüller kaybolmuş. Doktorda bende sevindik. Allahıma şükürler olsun. 3 ay sonra tekrar görüşmek üzere dedik ve ben hastaneden ayrıldım. 


Çarşı durağında indim, kasaba uğradım ve oradan kuaförüme geçtim. Artık normalleş abla yoksa yakında sana teyze diyecekler bu beyazlarla dedi:)) Ben de aynı şeyi söyleyecektim bana bir randevu Sancar dedim, ajandasına baktı yarın 11 de gel abla dedi.
Kuaförümün tam karşısı benim parkım, Arzu ablanın elinden bir de sade türk kahvesi içtim, ondan sonra doğru markete ağbime ufak beslenme sütlerinden aldım eve geldim. Bu saatten sonra film izleyemem ama 1-2 bölüm dizi izlerim artık.










10 yorum:

  1. Selam gözün aydın. sizin adınıza sevindim. Görseller çok güzel. Ben de kuaför randevusu aldım. Ne normal ne değil bilmiyoruz. Yeni gün için en iyisi yeni başlangıçlar yapabiliriz.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun Ablam 🌼kahve fincanın da pek güzelmiş 😊 ah kirazı bende çok severim 😊 benim kuaförum annem 😊😁 saçlarımı hep annem boyar 😊🌼.... Sevgiler Ablam 🌼😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol güzelim, fincan parkın fincanı, parkın işletmecisi sibel hanımın zevki oluyor. Benim annem boyayamaz yapmaz onun için mecburen kuaföre gidiyorum.

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun,sonuçların iyi çıkması güzel.
    Bende iki kez kendim boyadım ama artık bu sefer kuaföre gideceğim de bizim buralar pek kalabalık cesaret edemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Allah herkese sağlık sıhhat versin. Ben de sakinleşmesini bekledim kuaför için.

      Sil
  4. Gözün aydın Özlemcim... Sağlık herşeyden önemli...
    Kiraza ben de baylıyorum... yaz gelince kirazsız günüm geçmesin isterim... :) Ah o kargalara küçük küçük korkuluklar çare olur mu acaba? Ağaç dallarına cd, poşet gibi şeyler bağlayanları da görüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. Kiraz hastası annem çok sever sabah aç karnına yer birde. Babam rahmetli tekirdağ pazarından sepet sepet taşırdı ona. Bizde evlat olarak üstümüze düşeni yapıyoruz şimdi. Cd takma işini deneyeceğim bir ara.

      Sil
  5. ekşimik bilmiyom bakayım öğreneyim alayım ben dee :)

    YanıtlaSil