KORONA GÜNLERİ 22

14 Nisan 2020


Hava bu günde güzel, hafiften bir rüzgar olmasıda çamaşır kurutmak açısından iyi oluyor. Akşam sosyal medyada dolaşmaktan fazla okuyamadım. Hedefim bu gün fazla okumak bakıcağız artık.
Hafta içi bahçeyi kazdıracaktık komşuya ama hava yağmurlu gösteriyor. Yarın sabahtan için gelecekti kendisi ama bakıcaz artık.
Sabah erken kalktım, annem bu gece uyutmadı beni benim odamda yattı kendisi. dönerken of kalkarken of............
Akşam roman çocuklar onun odasının camına taş atmışlar, tekrar atarlarda cam kırılır üstüne diye benim odaya kaçmış.
Neyse ağbimin şekerini ölçtümben yattım kendi kahvaltılarını hazırladılar bu gün.  Saat 10 gibi kalktım kahvaltı ettim. Dün alışverişleri yerleştirmemiştim. Sebep buzdolabını sileceğim idi. Kahvaltıdan sonra yatakları topladım bu günde benim kullandığım nevresimleri makinaya attım. Ardından buzdolabını boşalttım güzelce sildim, bozulmuş olan bir şey yoktu ama fazlalık çoktu. Düzene soktum içindekileri, yeni aldıklarımı yerleştirdim. Mutfağı sildim süpürdüm, ağbim yürüyüşe çıktı. Gelirken ekmekleri almış.
Ben hemen öğlen yemeğini hazırladım. Annem yemedi biz ağbimle yedik. Akşam yemeği için bakla ayıkladım, şimdi ocakta pişiyor. Bakkala gittim anneme aldığım Fantiden bedava şekersiz cola çıkmıştı onu aldım süt aldım birazda çikolatalı gofret aldım eve geldim.
Bir kupa kahve ve bir ufak kase kuruyemiş eşliğinde aşağıdaki filmi izlemeye başladım.


SEVGİSİZ

Rusya yapımı olan dram türünde bir film hikayesi de sürekli şiddetli geçimsizlik yaşayan bir çiftin birbirlerine olan sevgileri tükenmiş ve zorla aynı evi paylaşmaktadırlar. Olan çocuklara olmaktadır iki yetişkin insan arasında sevgiye muhtaç büyüdüğü için psikolojisi oldukça bozuk büyür. Anne ve babası yakında boşanacak olan çocuk birden ortadan kaybolacaktır. Adam ve kadın bu durumdan kendilerini sorumlu tutarak pişmanlıklarını dile getireceklerdir. Bu arada film 2017 Cannes Jüri Ödülü ve 2017 Münih En İyi Uluslararası Film ödülü almıştır.

Sağlıklı koronasız günler diliyorumç














19 yorum:

  1. Bakkal giderken, zırhını giymedin, siperliğini ve maskeni takmadın ama!:) Lütfen... ihmal etme:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etmiyorum maskemi taktım giderken, eldiven takmadım.

      Sil
    2. Her gün yazıyordun da o bakımdan, yazmayı da ihmal etme, bak okuyucun endişe ediyor:)

      Tabii ki şaka... ama yazıyor olman hem günlükleri sevimli kılıyor, hem de konuya dikkat çekiyordu:) Eksikliği hemen hissedildi gördüğün gibi:)

      Sil
  2. Film güzele benziyor. Listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
  3. O film şişirmişti beni. Ne üzücü bişeydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ara sıra mutfağa gidip gelmeler ile izledim.

      Sil
  4. Bu film beni baya strese sokmuştu yarıda kapattım. Çünkü psikolojik olarak çökertti ve sinirlerimi fazlasıyla gerdi.

    YanıtlaSil
  5. Cam mı taşlıyorlar ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet roman mahallesine yakın oturuyorum. en büyük zevkleri gece camlara taş atmak araba pordolarını tekmelemek.

      Sil
  6. Film ilgimi çekmişti ama yorumları okuyunca tereddüt ettim 🤔Yine de not aldım ama😊

    YanıtlaSil
  7. Filmi seyretmiştim, çok güzeldi...

    YanıtlaSil