KORONA GÜNLÜKLERİ 21

13 Nisan 2020


Dün öğleden sonra hep bilgisayarın başında idim. 2 tane film izledim, bir bölümde dizi izledim. Saat 18:30 gibi kalktım ağbime ekşimikli salata yaptım, zeytinyağlı koyu bir cacık yaptım. Akşam yemeğini yedik, karnıyarık ve makarna vardı yemekte. Bulaşıkları yıkadım, perdeleri çektim elime kitabımı aldım gece 24 e kadar oturdum.
Sabah erken kalktım, ağbimin şekerini ölçtüm. kahvaltılarını hazırladım. ben tekrar yattım 10 da kalktım. kalvaltımı yaptım, ilaçlarımı içtim. Üzerimi değiştim, maskemi gözlüğümü taktım. eldivenimi giyindim. market çantalarını aldım. İlk önce eczaneye gittim geçen gün komşuya ilaç almıştım bir kutu sonradan gelecekti eczaneye onu aldım. Kendime de diş ağrı kesici hap aldım. Oradan yürüyerek migrosa gittim. Biraz kuru bakliyat aldım. Hafta sonu yine boşaltmışlar makarna reyonunu. Çay aldım, gülseren budayıcıoğlunun camdaki kız kitabını aldım. Oradan minibüse bindim Manavın orada indim. Sebze meyve aldım. Kuruyemiş istemişlerdi kuruyemiş aldım durağa geçtim. Minibüs bekle bekle gelmez yarım saat sonunda geldi. Eve gelince market malzemelerini kapı dışına bıraktım, üstümü çıkardım tele astım. Elimi yüzümü yıkadım kana kana su içtim baharın yazın çok su içerim doyamam içmeye.
Akşamdan kalanlar ile öğlen yemeğini yedik. Bulaşıkları yıkadım. İstanbul idealtepe' den kuzenim aradı sırayla hepimiz görüştük.
Annem ardiyeden mutfak kapısının telini çıkardı yıkadı kapıyı hortumla yıkadık. Teli yerine taktık.
Ben tavuk çiğerlerini doğradım yıkadım su koydum kaynasın. Akşama soğan, baharat ve biberle kavuracağım.


FIRINCININ KARISI

Fırıncının Karısı, hareketlerinden şüphelendiği kocasını takip etmeye karar veren genç bir kadının hikayesini konu ediyor. Naif bir kadın olan Ferdane’nin, kocası fırıncı Mustafa ile sıradan bir yaşamı vardır. Maskülen ve kıskanç bir adam olan Mustafa’nın davranışlarına alışan Ferdane, bir süre sonra beklemediği durumlarla karşı karşıya kalır. Kocasında büyük değişiklikler fark eden Ferdane, bunun geçici bir şey olduğunu düşünse de işler pek de onun düşlediği gibi değildir. Olduğunun tam aksi davranışlar sergileyen Mustafa’nın bu hali Ferdane’yi büyük bir meraka sürükler. Kocasındaki değişimin nedenini öğrenmek isteyen Ferdane, Mustafa’yı takip etmeye karar verir. Kendisine yardım etmesi için kardeşi Ramazan’ı da yanına alan Ferdana, kocasını peşine düşer. Bu sırada, İsmail’in kötürüm ablası, kızı Hacer ve büyücü “Vahdi Dede”nin de olaya karışması işlerin daha da karışık bir hal almasına neden olur. Tüm bu kargaşaya neden olan olayın açığa çıkmasıyla Mustafa, Ferdane ve Ramazan, kendilerini büyük bir maceranın içinde bulur.


bir kupa kahve ile filmi izliyorum şimdi.


6 yorum:

  1. Ne güzel dolu dolu yaşamışsın gününü :)

    YanıtlaSil
  2. Abinle ilgilenmelerin çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. evet ağbimin iki gözüde şeker hastalığından görmüyor.

    YanıtlaSil
  4. yemek kısımları güzel oluyo hihi yazdıklarındaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes yazsa iyi olur aslında :)) fikir olur yemek açısından

      Sil