KORONA GÜNLÜKLERİ 18

10 Nisan 2020


Artık iyice bahar geldi diyebiliriz değil mi? Ne güzel bugün doğalgazı da kapattım :)) komşulara doğalgaz ücreti gelmiş bize gelmedi bahçe kapısını kilitli tutuyoruz giremedi herhalde içeri  doğalgaz saatine bakan kişi.
Sabah her zamanki saatte kalktım, bugün kahvaltımı erken yaptıktan sonra yatmadım. Ortalığı toparladım misafir nevresimlerini, çarşaflarını ve yastık kılıflarını yıkanmaya attım. Sıra yazlık nevresimleri geçirmekte. Ortalığı süpürdüm, sildim, temizledim. Akşam okuduğum kitabi bitirdim. Birazdan size yeni post hazırlarım onunla ilgili. 
En son bulaşıkları yıkadım. Zaten saat 13:00 oldu.Bakkala gittim maskemi takarak bir kutu süt ve ekmekleri aldım. Öğlen yemeği yedik tekrar bulaşık çıktı. Makine kullanmıyorum bulaşıklar için. Ama bazen kullanmak gerekli herhalde. Akşam yemeği için bakla koydum ocağa. 
Şimdi bir kupa sütlü nescafe yaptım kendime 


TÜM SIRLARIN SAHİBİ KIZ

Tüm ülkeyi etkisi altına alan bir virüs tehditi insanların aniden ölmesine sebep olur. Virüsün etkilerinden zarar görmeyenler ise yalnızca çocuklardır. Ülke yönetimi çocuklardan oluşan 20 kişilik bir grubu bir takım testlere tabi tutar. Bu testler çocukların üzerinde yapılan bazı işkence ve psikolojik baskı ile yapılmaktadır. Askeri üste yapılan bir baskında tüm planlar alt üst olur Melenia isimli bir çocuk buradan kaçan ve kurtulan tek kişidir. Uzun zamandır gördüğü kötü muameler ile düşünceleri alt üst olan Melenie hayatta kalmanın mutluluğu ile hayata tekrar yeni bir başlangıç yapar. Tabi bu düşüncesi kısa sürer zira tüm ülkenin kaderi Melenie`nin elindedir. 

Filmini izliyorum, akşam üzeri de bir iki bölüm dizi izlerim



12 yorum:

  1. Selamlar blogunuzu takipteyim sizlerde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  2. the rain izleee, virüs dizisi, yağmurla geçiyo, çok heycanlııı :)

    YanıtlaSil
  3. Merkezi sistem olduğu için petekler yanıyor malum ankara geceler soğuk tüm sırların sahibi kız güzel bir filme benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zömbi filmi seviyorsanız eğer izleyin bence.

      Sil
    2. En son zombi filmi znationu seyrettim 6 sezondu

      Sil
    3. notumu aldım bende o diziyi izleyeceğim.

      Sil
  4. Aman biz daha söndüremedik, geceleri hariç gün içinde kısık yanıyor.Yakındır artık malum İstanbul birden kışken yaz oluverir, havası belli olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah sizin de söndüreceğiniz günler gelir. İstanbulun havasına güven olmaz bilirim.

      Sil
  5. Merhabalar.
    Eşim ve ben zaten Ocak ayından bu tarafa evde mahspusuz. Ardından bir de bu korona çıktı ve bizim esaretimiz uzadı. Emin olun bu korona en çok bizi vurdu. Ben bu virüsün adını "Karana" olarak değiştirdim. Bizim oralarda yemekten doymayan, çok yiyen insanlara karana derler. Emin olun bu virüs te diğer tüm virüslerden fazla can aldığı için bu kötü ünvanı hak ediyor.

    Bahar gelmiş gelmesine de bizleri baharın geldiğinden haberdar edecek etrafımızda hiç bir yeşillik yok. Beton yığınlarının arasında boğuluyoruz. Doğalgaz deyince, dün yani 09 Nisan Perşembe günü bizim gaz sayaçları da okunmuş. Yoksa Siz de mi Ankara'da yaşıyorsunuz. Oturduğum bina 34 daireli bir bina olup, merkezi sistemle yanıyor ve kazanın, brülörün ve otomasyon sistemden anladığım için kazanı yakma ayarlarını ben yaparım. Bizim gaz faturamız her ay 8 ila 10 bin arası gelir. Bu ayki de 8.500 TL. idi. 1 m3 aşağı yukarı 1.843.TL. sına tekabül ediyor.

    Bakın konu nereden nereye sıçradı gitti. Paylaşımınız güzeldi, kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla birlikte sağlıklı ve hayırlı günler dilerim. Karanadan uzak durun ve kendinizi koruyun.

    YanıtlaSil
  6. Bir aydır doğal gazımız kapalı şükür.Arada bir elektrikli sobayı çalıştırıyorum.Bu sene bahar gelmekte epey nazlandı sanki :)

    YanıtlaSil
  7. Sanırım bize daha bahar gelmedi hava kapalı ve yağmurlu dahaa :)

    YanıtlaSil