MEYDAN OKUMA 11

25 Nisan 2020



11. Sosyal medyanın 3 iyi 3 kötü özelliği hakkında konuşalım mı bugün ? 

İYİ
  • Dünyada olup biteni görebiliriz.
  • Kendi gibi beğenileri ve hobileri olan insanlarla karşılaşmaktadırlar.
  • Teknolojiyi yakından takip etmek.


KÖTÜ
  • İnsan ilişkileri zayıf ve mutsuz kişilikler ortaya çıkabiliyor.
  • Depresyon olabiliyor insanlar. Gönderdiği resim ve yazılara beğeni ve takip alamıyorsa bunalıma giriyor bu da depresyona yol açıyor.
  • Bağımlılık yapıyor. Bununla birlikte asosyal yaşantı başlıyor.


14 yorum:

  1. Şu like ve takipçi sayılarının gösterilmesi her alandan kalkmalı. Özellikle instagram bu sebeple bir yarış alanına döndü. Sayıları kaybetmemek için bazı insanlar ne yapacaklarını şaşırdılar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın ben bu tür şeylere önem vermiyorum nedense. önemli olan yaptığım paylaşım beni tatmin etmeli.

      Sil
  2. İyi yanlarının doğurduğu kötü sonuçlar :)

    YanıtlaSil
  3. İnsan olduğu için merkezde iyi yanlar bile kçtüye dönebiliuor zor varlıklaro

    YanıtlaSil
  4. birde kendini takipçileri ile ölçen insanlar var. aslında gayet sen ben gibi bir hatun kişi ama belli bir sayının üstünde takipçisi varsa kendini star falan zannedebiliyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takipçisi 1000 olsa ne yazar hepsi takip etmiyorki

      Sil
  5. ay evet bu like olayı de mi yaaa her şey oldu hihi :)

    YanıtlaSil
  6. Asosyalleştirdiği doğru, en kötü yanı da bu sanırım. Aklıma gelmemişti bu konuda yazarken ama şimdi sen deyince farkettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asosyal olayını kısmen yaşıyoruz tamamen değil.

      Sil
  7. bu beğeni olayı çok kötü gerçekten insanlar kafayı yiyor beğeni için Allah akıl fikir versin 😊 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil