MEYDAN OKUMA 3

17 Nisan 2020



3. Bugün kendini hangi renk hissediyorsun? 

Benim rengim siyah, doğruda söylüyorum  kıyafetlerimin çoğu siyahtır.

Siyah renk; gücü, orijinalliği, sadeliği, gizemi ve yüksek ruhsal gücü temsil eder ve benim karakterimle neredeyse bire bir eşleşiyor. Ben ipleri elinde tutmayı seven bir kişiliğim, ayrıca; kontrol delisiyim, öbür türlü için rahat etmiyor neylersin. Doğuştan ve doğal bir lider im. Disiplinliyim, iradeliyim ve bunlar tamamen benim güçlü karakterimle ilintili. Son olarak karamsar ve şüpheci bir bakış açım var, bana bir şey beğendirmek zordur.

17 yorum:

  1. benimde kıyafetlerimde hep siyah ağırlıklı,

    YanıtlaSil
  2. kedi bahçemin kedisi, kara kediler sevilmez ama ben severim onları.

    YanıtlaSil
  3. Siyah <3 Ben de çok severim siyahı, günlük hayatta da kullanırım, kendinizi de çok güzel tarif etmişsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işteyken çok kullanırdım siyahı ama artık emekliyim renk tercihim şu an lacivert kıyafetlerde.

      Sil
  4. Siyah güzeldir her renkle de uyum sağlar,sana da yakışır❤

    YanıtlaSil
  5. Siyah asil bir renktir, güzeldir. Her şeyle de uyar. Severim siyahı 🖤

    YanıtlaSil
  6. siyah güzeldir eminim de yakışıyordur da :) Enerjini siyah yükseltiyorsa o zaman siyah en güzel renktir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kiloları saklamakta bire bir onun için tercihim çoğunluk siyah

      Sil
  7. Siyah asil renktir Bende severim :) ne güzel anlatmışsın kendini gönlüne sağlık sevgiler canım benim :)

    YanıtlaSil
  8. ooo ben de siyahçıyım ve marka olarak da mavi jeans :)

    YanıtlaSil