MEYDAN OKUMA 2

16 Nisan 2020




2. Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir?


kitap okuduğum köşem, yastığım eksik sadece:))


karşı köşede film dizi izleme köşesi:))

evimde balkon yok olanlara özeniyorum. Bahçeli bir evim var yazın da bahçede çay kahve keyfi yaptığım masam var. henüz ardiyeden daha çıkarmadık.

şimdi bu köşede


Hayatını kocası ve eşine adamış Neslihan, dışarıdan bakıldığında sevimli ve utangaç bir ev hanımıdır. Eşinin işi sebebiyle uzun yıllardır Anadolu kasabalarında yaşayan Neslihan, iyi de bir aşçıdır ve tüm çevresi onun yemeklerine bayılır. Gayet sıradan görünen bu aile hayatında, Neslihan'ın yakın çevresindekiler bir bir ölmeye başlayınca tüm gözler ona çevrilir. Mükemmel bir aşçı, evine ve eşine düşkün kısacası mükemmel bir ev hanımı olan Neslihan, aslında bir seri katildir. Şehre yeni atanmış, çok zeki, Amerika’da eğitim görmüş, hırslı ve genç bir komiser bu işin peşini bırakmamaya kararlıdır... 

Filmini izliyorum.


Tıklayın bir belki hoşunuza giden bir film vardır.

28 yorum:

  1. Meydan okuma bloglara hareketlilik getirdi gibi .Balkon var ama kullanmıyorum ben pek, annem ve babam müdavim daha çok.Bahçe en güzeli bana kalırsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahçe evet güzelde uğraşısı fazla onunda emek istiyor devamlı.

      Sil
  2. Özlemcim evinizin konumu müsait mi bilmiyorum ama ben hep bahçeli bir evim olursa önünde balkon misali bir verandası olsun hayal ediyorum. Yabancıların porch adını verdiği, balkonlardan daha da güzel dekore edip keyfini sürdüğü, bahçeye açılan bu sundurmalarda yaşam sürmek çok keyifli... google'a porch ve porch decoration yazdım, bir dolu görsel çıktı... bu linkleri bir incele istersen...
    https://www.google.com/search?q=porch&sxsrf=ALeKk01DO_dCS5nTYEV-yuaPluSrjNBy4w:1587033213987&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjLrt233-zoAhWklFwKHRlTBQsQ_AUoAXoECBIQAw&biw=1280&bih=578&dpr=1.25

    https://www.google.com/search?q=porch+decoration&sxsrf=ALeKk02Ek3Ro1jj6iiKbph5VKqPmGTGexg:1587033331135&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjZwsvv3-zoAhXikosKHegLAlQQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1280&bih=578

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili ruşyena asma altım var 2 tane altında oturmak için. u bahsettiklerinden yapmak için ev uygun değil. Yapmasına yapılır dizayn da edilir ama roman nahallesine yakın oturduğumdan ne masa kalır ve sehpa nede sandalye ferforje askılı saksılar almıştım migrostan bir gece de çaldılar inan.

      Sil
    2. ayy evet anlıyorum... :(

      Sil
    3. Onlar yüzünden istediğimi alamıyorum bahçeye:(

      Sil
  3. Bizde de balkon var teras da var ama binalar çok iç içe olunca rahat rahat kullanamıyorsun. En iyisi bahçe

    YanıtlaSil
  4. Filmi merak ettim film köşesine geçip izlemeli

    YanıtlaSil
  5. jack kerouac yolda güzel kitap, filmi de vaar :)

    YanıtlaSil
  6. Bahçeli bir evde yaz kış keyif yapılır :)
    Heleki şimdi bahar geldi tam zamanı. Ortak özelliklerimiz baya varmış.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Okuma köşesi pek keyifli. Havalar ısınınca asma altı harika olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol beğeni için. Asma altı güzelde pek cadde üstü kalıyor. gelip geçen romanların sataşmasına maruz kalıyorum. Arkada mutfak kapısının önüne masa koyuyorum orası daha güzel oluyor.

      Sil
  8. Meydan okuma sayesinde yolum bloğuna düştü ve takibe aldım..
    Bende ikinci gün yazım için bloğuma beklerim...

    YanıtlaSil
  9. Çok güzelmiş Köşen 😊 keyifli okumalar yazmalar 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  10. Şu film için çok teşekkür ederim:) Yönetmeni severim, Demet Evgar'ı da severim, üstelik sinemayı da severim fakat yoğun işler güçler dönemine denk gelen bu filmden haberdar bile değildim:) İzledim dün akşam, çok hoşuma gitti ve dedim ki, sabah ilk iş olarak buna neden olan insana bir teşekkür et:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir şey değil umarım başka filmleride beğenirsiniz.

      Sil
  11. Şu sıralar bence birçoğumuzun ihtiyacı olan şey ufak da olsa nefes almalık bir balkon veya bahçe...keyifli günler diliyorum

    YanıtlaSil
  12. Yazın o bahçede oturmak ne keyiflidir...
    Hele bir de ufak da olsa dikip biçebileceğin bir alan varsa değme keyfine ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ufak değil bayağı bir alan var ve bugün kazılıyor orası.

      Sil
  13. Ay bende bahçesi olan evlere gıpta ediyorum:) Ama şükür güneş alan bir balkonumuz var.Daha açamadık gerçi sezonu ama yakındır.
    Sofra sırları ilginç bir filmdi,ben sevmiştim.Zaten Demet Evgar'a bayılırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işi pisliği çok oluyor bahçenin. bu gün kazıldı yarın ekilecek sulanacak yetişecek kuruyacak sökülcek atılacak vs vs zor iş zor.

      Sil