KORONA GÜNLÜKLERİ 17

09 Nisan 2020


Bugün hava o kadar güzel ki anlatamam.  Dışarda mis gibi güneşli bir hava var.. Bahçede iş yaparken ardiyeye bir şey taşımamız gerekti, onu götürürken farkettim bu güzelliği açmış ta haberim yok:)) resimledim hemen.
Akşam kitabımı bitiririm diyordum ama bitiremedim. son 70 sayfası bu güne sarktı. Akşam üzeri okurum artık. 
Sabah erken kalktım yine. Ağbimin şekerini ölçtüm, kalvaltılarını hazırladım tekrar yattım. Saat 10 da kalktım. Yatakları topladım, kahvaltımı ettim. Dün bitişik komşu rica etti oğlu kızı gelemiyormuş bana ilaç yazdırırmısın dedi.  Kendisini kırmadım, çünkü kocasıda babam öldüğünden bu yana erkek işlerinde ( asma budanmasında vs ) yardım eder bize. Hadi bugünde zırhlandım, maskemi taktım, eldivenimi taktım ana sağlığa doğru yola çıktım. Anneminde yazılacak ilacı varmış onu da yazdırayım dedim. Ana sağlığa girişte ateş ölçülüyor. Bu ölçüm yapıldı. Doktorumuz Reyhan hanım yokmuş, yerine Serdar bey bakıyordu. Hemen ilaçları yazdırdım çıktım ana sağlıktan. Eczaneye geçtim ilaçları aldım. Ordan şok a uğradım bir bidon bulaşık deterjanı 2 tane vernel aldım. Eve geldim kapıda komşuyu gördüm ilacını verdim. Elimdekileri mutfak kapısının yanındaki masa üstüne bıraktım. Bakkala gittim annemin ekmeğini ve fantisini aldım. Annem Fanta demez Fanti der:)))
hemen üstümü çıkardım tele astım. elimi yüzümü yıkadım. Mutfakta bulaşıkları yıkadım. Akşam için barbunya yemeği koydum ocağa. Yanına bulgur pilavı ve ayran yaparım artık.  Mutfağı süpürdüm, çamaşır sulu su ile sildim. Bir kupa kahve yaptım şimdi,



Sağlıklı günler hepimize.....


12 yorum:

  1. hepimizin günleri birbirinin aynısı...sağlıklı geçsin de sonrasına bakarız artık...

    YanıtlaSil
  2. severek okuyorum bu maceralarınızı :)

    YanıtlaSil
  3. Dilerim en kısa zamanda salgın geçer,dizi izlemekten herkesin gözü bozulacak :(

    YanıtlaSil
  4. Djam festivalle gelmişti, gidememiştim ona. O zamandan beri aklımda, izleyemedim bir türlü.

    Bahçede benim için de bir çay iç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahçeyi toparlamaya henüz bu gün başladık. Kısmetse o çayları içeceğiz. Senin içinde bir bardak ekleyeceğim Handan.

      Sil
  5. Çiçek ne de güzel açmış, görünce mutlu oldum. :)
    İki gündür güneşli hava olması güzel ama tadını çıkaramıyor olmak biraz üzüyor beni. Umarım o günler de yakındadır.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende mutlu oldum. inşallah kısa zamanda her şey düzelir.

      Sil
  6. gatliff. çingene filmleri. çok severiim :)

    YanıtlaSil