KORONA GÜNLÜKLERİ 31

29 Nisan 2020


Bu gün günlük güneşlik bir hava var, hafifte rüzgar. Sabah her zamanki saatte kalktım, kahvaltılarını hazırlamadan ağbimin şekerini ölçüp yattım. Canım çok acıyordu, akılsız kafanın derdini ayaklar çekermiş doğru vallahi. Dün çarşıya giderken çorap giymeden spor ayakkabımı giydim, ayakkabının arkası ayağımı vurmuş deri kalkmış gerdi tüm gece hemen nivea sürdüm.  Saat 10 gibi kalktım annem domates karığını yapmış domatesler ekilecek. Komşu hasan  kardeşe para verdik yabani otları kurutsun diye ilaç alacak. Ben ev işlerini yaptım, mutfağın yanında fazladan bir odamız var, o odaya elimize ne geçerse koyuyoruz, bozulanı atmaya kıyamadığımızı vs filan. Bugün oraya girdim hem söylendim hem atılcakları attım temizledim.  Saat 16:00 ya kadar uğraştım. Hem evlenmeyeceğim düşüncesi olup hem kendine çeyizlik mutfak eşyası alan benden başka kimse yoktur. Zaman ayarlı düdüklü tencere almışım puh kenarda duruyor. Ağbimin kızına sorayım bari onun yoksa ona vereyim.
Hasan kardeş elinde aleti ile geldi, otları ilaçladı 50 tl yi aldı gitti. 


Akşam çantanın ilk motifini yapabildim. 


Hala okumadığım dergileri okuyorum...

Meydan okumanın yarın son günü. 


Mayıs ayı için film meydan okuması başlıyor severek takip edeceğim.

Yeni bir filme kendimi veremeyecek kadar yorgunum. Eskilerden bir film izleyeceğim motif yaparken.


ESARETİN BEDELİ

Korku Sizi Tutsak Eder, Umut İse Özgür Bırakır. Andy Dufresne, genç ve başarılı bir bankerdir. Karısını ve karısının sevgilisini öldürmek suçundan yargılanır ve ömür boyu hapis cezası alır. Shawsank Hapishanesi'nde dayak, işkence, tecavüz, her türlü durum yaşanmaktadır fakat Andy gene de hayata bağlı ve iyimserdir. Bu tutumu etrafındakileri de etkiler. Andy umutlu bakış açısıyla çevresindeki tüm mahkumları, parmaklıklar arkasında bile özgür bir yaşam olabileceğine inandırır. Andy'nin bu çabalarına ortak olacak bir arkadaşı da olacaktır: Red. Bir Stephen King uyarlaması olan filmde Morgan Freeman ve Tim Robbins başrolde. Film, 1995'te, aralarında en iyi film adaylığı da olmak üzere tam 7 dalda Oscar'a aday gösterildi. 


20 yorum:

  1. ne güzelmiş ya yardım paketi. yoksullara dağıtsınlar tabii. ya ben de, yolda evsizler görüyom, onlar için yatak yemek veriyor dediler belediyeler ama bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. twiterde tümyad var instagramda da deliler kahvehanesi bunlar evsizlere yardım ediyorlar deep.

      Sil
    2. tümyad, istanbul da çalışıyo, konuştum şimdi onlarla, istanbul dışında faaliyetleri yokmuş, şimdi yemek de dağıtıyorlarmış, istanbulda.

      Sil
    3. Çok iymiş bende takibe alayım bu hesapları

      Sil
  2. 153ü yada belediyeyi arayarak bilgi alabilirsin yada oradaki evsiz ve durumu iyi olmayanları haberdar edebilirsin deep :)

    Bu arada filme bi bakınayım ben :) Teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blog beyi.

      belediye hiçbişey yapmıyo, evsizlere, yoksullara, hayvanlara. ibb nin çevresinde 300 tane evsiz var.

      Sil
    2. Geçenlerde ben görmüştüm burada aradığımda hemen ilgilenmişlerdi. Sanırım senin orayla alakalı bir durum var. Bilemedim şimdi :/

      Sil
    3. yani yatacak yer ve yemek verdiler mi, düzenli olarak kalıyorlar mı? seninki hangi belediye? şişli ve fatih ile konuştum been :)

      Sil
    4. Kartal ve Pendik. yatacak yer verdiler mi bilmiyorum ama belediye arabasıyla götürdüler sonrada görmedim onları hiç :)

      Sil
    5. Bu arada Konuyu dağıttık Yüreğimin İklimi kusura bakma :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun. Ayakkabı vurması kötüdür.

    YanıtlaSil
  4. Film çok güzel gerçekten :) kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Bende eskiden alıp okumaya fırsat bulamadığım dergilere bakacağım iyi oldu (:

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,

    Birçoğumuz corona virüse karşı önlem alma amaçlı evlere kapanmış durumdayız. Hem kendi sağlığımız için hem de başkalarının sağlığı için temizliğe dikkat ettiğimiz gibi insanlarla olan temasımıza da dikkat etmemiz gerekiyor. Bu zor süreci çoğunlukla evde geçirecek olanlar için faydalı olabileceğini düşündüğüm bir yazı yazmıştım ben de. İzninizle okumanız için sizinle paylaşmayı çok isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/evde-yapabileceginiz-7-keyifli-aktivite/

    Bu zor günleri umuyorum çabucak atlatırız,
    sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil