KORONA GÜNLÜKLERİ 14

06 Nisan 2020


 Bugün yağmur yok, oysa hava durumu yağmurlu gösteriyordu. Belki ileri ki saatlerde yağar. Akşmaları bizimkiler erken yatıyor saat 20:00 de tavuklar ile birlikte. Sadece ağbimin  saat 21:00 de damlaları var onun için kalkıyor. Ben bütün gece kitap okuyorum. Gece saat 24:00 te hapım var onu alıp yatıyorum. Onun için sabah bizimkiler erken kalkıyor ben yatıyorum:))
Sabah ağbimin insülin iğnesini yapınca yine yattım.  Belediyenin anons sesine kalktım. Evde kal evde hayat var....
Kalvaltı için ekmek kızarttım. Üstüne tereyağ sürdüm ve kahvaltımı yaptım. Odamın camını açtım havalandırdım... Yine rüzgar var, uçuruyor insanı.... Komşu daha kalkmamış, o benden de geç kalkıyor 2 tane toruna bakıyor. 20 yaş altının sokağa çıkması yasaklanınca romanların gezmesi de azaldı. Hükümetin verdiği 1.000 tlyi aldıklarından bu yana BİM i boşalttılar.  Yarın süpürge yapacağım, alışverişe gitmem lazım... yasağı deleceğim yarın kısmetse.
Kuaförüm mesaj atmış, abla nasılsın diye. İyiyim siz nasılsınız dedim. Bizde iyiyiz dip boya yaptırmak istersen hallediyoruz haberin olsun dedi. Olursa haber ederim dedim ( ki düşünmüyorum) nette okumuştum bu tür evde verilen berber ve kuaför işlemleri de yasaktı herhalde. Varsın saçlarım beyaz olsun umurumda olmaz....
Camdan dışarı baktım telefon kablosunun üstüne konmuş iki kumru salıncakta sallanır  gibi sallanıyorlar rüzgardan. Bir dakika gidip bulgur atayım şunlara...
Bulguru attıktan sonra, bir fincan nescafe içeyim dedim ocağa sütü koydum. Süt kesildi oysa son kullanma tarihine daha vardı. Akşam için annem kuru fasulye koymuş ocağa, onu süzdük, soğanladık. Akşama yanına bulgur pilavı yaparım. Turşuda tarhanada bitti, bu sene fazla yapmak lazım. Ben bakkala gittim, bir büyük kutu süt, 3 çikolatalı gofret ve 2 ekmek aldım. Gelince ellerimi yıkadım. Bir kupa süt kaynattım nescafe için bu sefer kesilmedi:)) 
ve bilgisayarın başına geçtim, blogları okudum. Şimdi sıra film izlemekte.


KIZARMIŞ YEŞİL DOMATESLER

Evliliği yolunda gitmeyen ve orta yaş bunalımına giren Evelyn Couch, bir bakım evinde tesadüfen tanıştığı Ninny ile arkadaş olur. Onu her ziyaret edişinde, Ninny gençliğinde tanık olduğu bir dostluğun hikayesini anlatır: 1920'ler Amerika'sında, siyah-beyaz çatışmasının en yoğun olarak yaşandığı günlerde, birçok zorluğa göğüs geren Idgie ve Ruth'un dostluğunun... Bu iki kadının öyküsünden ilham alan Evelyn, Ninny'nin de yardımıyla kendi sorunlarının üstesinden gelmeyi başaracak ve hayata yeniden tutunacaktır. 

Şahane izleyin, ben şimdi kitap okumaya kaçarrrrrrrrrrrr



15 yorum:

  1. Belediyenin anonsu demek☺️Biz de yok şimdilik ya da ben duymadım. Film tam benlik görünüyor, teşekkürler paylaşım için 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her yerde olması lazım camilerden okunuyor. İzlersen umarım beğenirsin filmi de. Sevgiler,

      Sil
    2. Hımm camilerden okunanı biliyorum evet Belediye'nin anonsu deyince ben başka birşey gibi düşündüm😁

      Sil
    3. Camilerden dua okunuyor. diğer anonsları belediyenin elemanları yapıyor.

      Sil
  2. Ennn sevdiğim filmlerden :)

    Geçen sene güllaç yaparken üç kutu sütüm kesilmişti. Süresi de vardı seninki gibi ama.

    Bizde süt canavarı var, evde süt saklıyorum oğlandan resmen. Hadi açana kadar neyse de dolapta buluyor açtıktan sonra. Dün kendimi kavanozların arkasına süt saklarken buldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sende beğenirsin filmi Handan. Ne oldu anlamadım süte daha dün bir kupa içmiştim oysa. Bırak içsin oğlan sütü saklama:))

      Sil
  3. Bir merhaba deyim bloğunuzu takibe aldım.

    YanıtlaSil
  4. Güzel bi filme benziyor, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Filmi listeme aldım. Çok teşekkür ederim öneri için. Sağlıklı ve mutlu günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Tanıtım ve bilgilendirme için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. İzlemedim bu filmi.Uygun zamanda izleyim :)

    YanıtlaSil
  8. listeme ekledim teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil