OKUDUKLARIM 19 KIZIL NEHİRLER

05 Nisan 2020


Biz Efendileriz, Biz Köleleriz.
Biz Her Yerdeyiz, Hem de Hiçbir Yerde.
Biz Karar Verenleriz.
Kızıl Nehirlerin Hakimiyiz.

Kalbinize güvenmiyorsanız ya da ocakta yemeğiniz varsa, bu kitabı okumaya başlamayın.

Grange'nin sınır tanımayan hayal gücü, sürekli artan gerilim, etkileyici karakterler, birbirinden korkunç cinayetler; hepsi daha ilk satırlardan itibaren size hükmedecek...

"Kızıl Nehirler" sadece Fransa'da 450.000 sattı ve 20 dile çevrildi.

Soluk kesen bir tempo. İnsanı hemen saran bir hikaye. Çok gerçekçi şiddet sahneleri. İki sıradışı insanın çevresinde gelişen olaylar: biri enerji dolu, tecrübeli bir polis, diğeri sokaklardan gelme Mağripli bir çaylak.

Grangeyi grange yapan özelliklerin tümü bu kitapta, merak, vahşet, heyecan, aksiyon, zekice bir kurgu ve detaylar....
Grange Heyecanı, şaşırtmayı ve gerçekçiliğini çok çok iyi konuşturuyor.  
Yazarın okuduğum 8. kitabı, sıkı bir Grange hayranıyım sizlere de polisiye seviyorsanız eğer tavsiye ederim.

İnsan kendi karanlığında boğulurken başkalarına nasıl ışık dağıtır.
*****
Mutlu olmayı yarına bırakmak, karşıya geçmek için nehrin durmasını beklemeye benzer ve bilirsin, o nehir asla durmaz.
*****
Deliliğinin belirtileri nelerdi?

Düşüncelerinde ikilik. Dış dünyayla ilişki kaybı. Suskunluk.
*****


4 yorum:

  1. Bayılırım Grange romanlarına. Geçenlerde çıkan Son Av'ı alamadan bu salgın geldi. Kitapçılar kapalı ve zaten dışarı çıkmıyoruz. Mümkünse kargo kullanmayı da düşünmüyorum bu sıra. Bekleyeceğiz artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben son avı karantina başlamadan aldım. Son avdan öncekızıl nehirleri okumak gerekiyormuş, bende öyle yaptım. Bende kitap almayı düşünmüyorum elimde bayağı çünkü.

      Sil
  2. Yazarı ben de seviyorum, çok kitabını okumadım ama olsun. Umarım elimde okumadığım bir kitabı vardır, bu sıralar okusam ne güzel olur :D Kitaplığı biraz kurcalayayım :))

    YanıtlaSil