KORONA GÜNLÜKLERİ 13

05 Nisan 2020


Bir yağmur bir yağmur yağıyor ki sormayın gitsin. Rüzgarda var acayip bir şekilde esiyor. Yarında yağmurlu gösteriyor hava durumu ilaç almaya gidecektim artık el mahkum Mesuta söyleyeceğiz ilaçları getirecek. Maske bitmek üzere maske almak lazım. Korona bize masraflı geldi....
Sabah erken kalktım, ağbimin şekerini ölçtüm. Ocağa çay suyu koydum. Tost makinasına ekmekleri koydum ısınması için. Ağbime süt ısıttım masayı hazırlayıp ben tekrar yattım. Saat 10 gibi kalktım yatakları topladım, ortalığı süpürdüm sildim. Kendi kahvaltımı yaptım. Annemin canı tarhana çekmiş hemen çorba suyunu ocağa koydum. Pişmesine yakın içine birazda tel şehriyesi attım. Annem bahçeden yeşil soğan çıkardı temizledi.
Öğlen yemeğinden sonra bulaşıkları yıkadım. İnternetten bir film açtım. 1fincan nescafe yaptım süt ile. Bilgisayarda film izlemeye başladım.


THE LOBSTER

Çok da uzak olmayan bir gelecekten ilginç bir distopya öyküsü anlatıyor bize The Lobster. Yalnız kalmış, ilişkisi olmaya insanların tutuklandığı, alternatif bir gelecekte geçen öyküde, bekar insanlar korkunç bir otele yerleştirildikten 45 gün sonra, kendileriyle eşleşen kişiyle ilişkiye başlamak zorunda kalıyorlar. Eğer ki ilişkilerinde başarıyı yakalayamazlarsa, ölümün kol gezdiği bir ormana sürgüne gönderiliyorlar.

Filmden sonra biraz sosyal medyada takıldım. Kitap okumaya karar verdim şu anda. Kitabımın son 50 sayfası  bitecek inşallah. Aslında güzel bir uyku havası var yağmurlu ya hava şeytan al battaniyeyi kıvrıl diyor bakalım hangisi olacak kitap mı uykumu ?????????????


6 yorum:

  1. Lobster'ı arkadaşlarım çok sevmişlerdi, tavsiye ede ede bir hal oldular. Gelgelelim ben hiç sevmedim, içim daraldı izlerken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkese hitap etmeyebilir filmler, bazen benimde öyle oluyor.

      Sil
  2. bizde de yağmur, rüzgar, soğuk.... günün bu saatinde evin içi akşam gibi, kalktım kalın perdeyi çektim, ışıkları yaktım...:) zaten birazdan film ya da dizi izleyeceğimiz için ambians da amaca uygun oldu. :) ne korkunçmuş the lobster... listeme aldım, izleyeyim bir ara... bu ara futuristik bilgilere boğulmuş durumdayım, filmi de etkilenerek izleyeceğimi düşünüyorum...sağlıklı, huzurlu günler Özlemcim... Eve gelen herşeye, herkese aman çok dikkat!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. korkunç bir film değil, bence komik bir filmdi. Elimizden geldiğince dikkat ediyoruz sizde dikkat edin.

      Sil
  3. Bugün kendi maskemizi dikmeye çalışacağım çünkü maskeye para vermek çok masraflı olmaya başladı. Bir de fırsatçılar yüzünden fiyatlar aşırı yükseldi malum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikişi paylaşırsan sevinirim bizde yararlanırız belki. Kolay gelsin sana. Haklısın para yetiştiremiyoruz maskeyede temizliğide.

      Sil