MEYDAN OKUMA 5

19 Nisan 2020



Hayatımda hiç kaybolmadım, çünkü görü yeteneğim ve yön bulma yeteneğim iyidir. Ama ben size başka bir hikaye anlatayım kaybolma ile ilgili. Sokakta değil mağaza içinde kaybettik birbirimizi.
İzmire kuzenimin oğlunun düğününe gitmiştik. Düğün bittikten sonra bir gün daha kaldık. Tabii biz kemeraltına gittik, amcamın saatçi dükkanı var çok ünlülerdir orada, bayağı bir varlıklılar kendileri. Dükkana gittik, orada fazla oyalanmadık ben kızlar ağası hanı filan merak ediyordum. Neyse diğer kuzenin 10 yaşındaki kızı ile dükkandan çıktık. Benim bir özelliğim var ben pijama takımı delisiyim, ablam konak meydanda yeni karamürsel var bir uğra bak dedi. Tabi biz simayla ilk önce kızlar ağası hanı gezdik. Oturduk waffle yedik, sonra kumaşçılara uğradık. Bizim burada kumaşçı mağazaları da kapandığı için kumaş yok tabii. Anneme pazen kumaş aldım 3 çeşit pijama diksin diye. Hala daha o pijamaları giyer. Oradan sora sora bağdat bulunur misali bir konak meydanda yeni karamürsel mağazasına girdik simayla. Ben iç çamaşırı bölümüne gelince kendimi kaybettim:)) Simayın yanından ayrılıp çamaşırları incelemeye başladım. aradan 5-10  dakika geçmedi  ağlama sesi geliyor mağaza yetkilisi birine soruyor, kiminle geldin buraya diye ağlayarak annemin kuzeni ile geldim ama şimdi yok deyince, bu bizim simay dedim jeton düştü hemen yanına gittim, beni görünce bana sarıldı beni bırakıp gittin sandım dedi. Neyse olayı tatlıya bağladık. Aynı reyonda nasıl uzaklaştım ise ondan oda farketmemiş beni. Hala kuzenlerle bir araya gelsek çamaşır sevdası özleme simayı unutturdu derler:)))

Bu çiçekler de EZGİ'ye gitsin. Doğumgünü imiş.



7 yorum:

  1. Keyifle okudum, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Kaybolmamak gğzel de bak kaygibetmek fena olmuş 🙈

    YanıtlaSil
  3. Neyse çabuk buluşmuşsunuz. Ben Bilgiç'i kaybetmiştim, sonra vitrinden çıkarttıydık beyefendiyi.:D

    YanıtlaSil
  4. cok hoştu 😊🌸 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  5. Alışveriş yaparken kaybolmayı özlemişim :)

    YanıtlaSil