MEYDAN OKUMA 8

22 Nisan 2020


8. 24 saatini bir çizgi film kahramanı ile geçirecek olsan bu hangi kahraman olurdu? Onunla neler yapmak isterdin ? Maceralarını çok merak ediyorum. 

Herkes heidi olmuş olmaz ama ben olacaktım heidi, mızıkçısınız hepiniz:)))))

Hadi bende safinazla birlikte  olayım:)) 
Safinazla bir araya gelsek bu kadar zayıf nasıl kaldığının sohbetini yapardım onunla, ben kendimi bildim bileli kiloluyum.


Gerçi bir ara aşık olduğumda 20 kilo vermiştim ama oda kalıcı olmadı:)) 

25 yorum:

  1. Hahaha ilahi Özlem, gülümsettin beni sabah sabah. Seni görmek ne güzel oldu bu arada :)

    YanıtlaSil
  2. ah o kilolar bende epey toparlamıştım. bu karantina mahvetti. iki gündür dikkat etmeye başladım.

    YanıtlaSil
  3. safinazı da çok severimmm iyi fikirmiş nasıl zayıf kalıyor öğrenmekte fayda var...

    YanıtlaSil
  4. Benim küçükken safinaz gibi zayıf uzun bacakları olan bir bebeğim vardı. O yüzden adınıda safinaz koymuştum. Hala da durur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de var bir arkadaşım öyle leylek derdiler ona da, bana da şişko patata:))

      Sil
  5. Özlemcim seni görmek ne güzel...
    Safinaz doğuştan safinaz bence...

    YanıtlaSil
  6. hahahaaa :))) Safinaz olmak benim de hep hayalimdi :))) Ay çok güldüm ben bu duruma şimdi :)

    YanıtlaSil
  7. Böyle de güzelsin abla :)

    YanıtlaSil
  8. o zaman heidiyi size vereyim ben de safinazla nasıl zayıf kaldığını konuşayım zira şua aralar fena halde ihtiyacım var :D

    YanıtlaSil
  9. heheheh çok tatlı :)))
    Safinaz güzellik sırlarını açıkladı :)

    YanıtlaSil
  10. Yaa çok tatlısınız :)

    YanıtlaSil