KORONA GÜNLÜKLERİ 30

28 Nisan 2020


Yeni bir günden herkese merhaba. Güneş yok yine hava kapalı. Sabah kalktıktan sonra ağbimin şekerini ölçtüm, kahvaltılarını hazırladım. Ben tekrar yattım 10 gibi kalktım, yatakları topladım. Bulaşıkları yıkadım, mutfağı sildim, süpürdüm. Çamaşır attım makinaya. O arada üstümü giydim, maskemi eldivenimi taktım çarşıya doğru yürümeye başladım. Belediyeye gittim emlak vergilerini unutmuşum ödemeyi onları yatırdım. Gözlükçüye geçtim, ağbimin ilkokul arkadaşı kendisi ağbimin güneş gözlüğünün camı çıkmıştı dün onu yaptırdım, birde gözlük ipi aldım, borcum dedim ağbine selem söyle dedi:)) minibüse bindim eve geldim. Annem gülleri budamış biraz dallarını çöpe attım. Şimdi öğlen yemeği yiyorlar, bende ipleri aldım elime çanta başlayacağım şimdi.
ilk önce bu çantanın sap kısmını çözeceğim zinciri sık çekmişim, tekrar gevşek çekerek yapacağım.



Daha sonrada siyah bir çanta yapacağım. 





13 yorum:

  1. çanta harika.. filmi de merak ettim valla.. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğin için sağol. Filmde bana göre komikti.

      Sil
  2. Film eğlenceli gibi. bakayım buna bir ara...

    YanıtlaSil
  3. Ayyy, o filmi festivalde izlemiştim seneler önce, çok eğlenceliydi :D

    YanıtlaSil
  4. emlak vergisi mi annemlere söleyim yaa ödeniyomuymuş aa :)

    YanıtlaSil
  5. Çanta çok güzel olmuş ellerine sağlık :) Emlak vergisini hiç duymamıştım garip geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çantayı beğendiğin için sağol. daire, arsa sahibi isen emlak vergisi ödüyorsun belediyeye. eğer emekli ve tek daire sahibi isen ödemiyorsun.

      Sil
  6. Şu filme bi göz atalım değil mi :) Kemera ne güzel çekiyormuş öyle yaa ilmekleri sayabiliyorum resmen :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komik bir film bakabilirsin filme. Samsung note 5 kullanıyorum cep telefonunda.

      Sil
    2. Valla çok iyi görünüyo buradan :)

      Sil