BAZEN İNSAN KENDİNDEN BİLE USANIR

15 Mayıs 2020


Her zamanki ev işleri işte, kalk, yıka,topla,as, ütüle. Sabahları böyle geçiyor. Biraz daha nane vardı topladım ayıkladım kurutmaya bıraktım. Yarına bir makina daha çamaşır çıktı. Ağbim yürüyüşten geldi çok terlemiş acaba şekeri mi düştü dedik ölçtüm 144 çıktı şekeri. 


Sabah elimde telefon çiçekleri dolaşıyorum:)) 
Kırlentleri yıkamıştım onları geçirdim annem dikti.
Komşu torununu almış bize geldi, erik istiyormuş Derin hanım. Biz de bir tabak topladık oturdu babaannesiyle birlikte yedi, sonra dedesi de geldi. oruç tutmuyormuş bir türk kahvesi yaptım ona da. Biraz oturdular sohbet ettiler gittiler. Annem bir tabak daha topladı erik onu da bitişik komşunun torunlarına verdi.

El işimi yaparken kısa bir dizi ve bir film bitirdim.


GÜNEŞTE BİR YILDIZDIR

Jamaikalı bir kız olan Natasha Kingsley, çocukken ailesi ile birlikte New York’a taşınır. Kendisini New Yorklu kabul eden genç kız, tüm hayatını bu şehirde kurmuştur. Hayatının sonuna kadar New York'ta yaşamak isteyen genç kızın önünde büyük bir engel vardır. Natasha, ailesi ile birlikte sınır dışı edilmiştir. Onlar, kararı değiştirmek için her yolu deneseler de karar kesinleşmiştir ve şehri terk etmeleri için önlerinde sadece bir günleri vardır. Tam da bu süreçte, Daniel adında bir genç ile tanışan Natasha’nın hayatı bambaşka bir hal alır. Aşka inancı olmayan bir kız olan Natasha, hayatını kurtaran Daniel’a karşı anlam veremediği bir çekim hisseder. Zeki bir adam olan Daniel ise Natasha'yı görür görmez aşık olur. Karşılaşmalarının bir tesadüf olmadığını, evrenin bu an için onları hazırladığını düşünen Daniel, genç kızı kendisine aşık edebileceğine inanmaktadır. Ancak bunun için önlerinde sadece bir gün vardır.



Yarın belki çarşıya ineceğim karar vermedim daha henüz.






14 yorum:

  1. Bahçenin olması bu güzel günlerde ne güzel... Ben en çok çiçekleri kaçırdığıma üzüldüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek tesellimiz evimizin bahçeli olması şebnem yazın dışarıya ihtiyaç duymuyorsun.

      Sil
  2. Dalından erik yemenin de tadına doyum olmaz.
    Unorthdox beni çok etkileyen bir dizi oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısın ayrıca eriğimizin tadı çok güzel komşular hep aşı yaptırıyorlar. Dizi gerçekten etkileyici idi.

      Sil
  3. Maşallah komşular ailecek sizdeymiş. Aslında riskli tabii. Tarın ben de pazara gidip enginar almak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle riskli ama anlamıyorlar, enginar hiç yemedim tadı nasıl bilmiyorum.

      Sil
  4. unorthodox çok güzel bir diziydi. bende tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  5. Çiçekler çok güzeller :)
    Unorthdox izledim bende güzeldi :)

    YanıtlaSil
  6. Hâlâ o diziyi izleyeceğim, bir havasına girip başlayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlamanla bitirmen bir oluyor handan kısa bir dizi bu.

      Sil
  7. unortodoks yeni izledim ben de, ekşi acı tuzlu yiyemiyom sadece tatlııı :)

    YanıtlaSil